Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

virkanu

...nu vil jeg også være med!

Recommended Posts

virkanu

...var på vægten her til morgen og har formået at tage næsten 1 kilo på en uge...

...og ja! er slet ikke i tvivl om hvorfor (har ædt en masse junk food, slik, chokolade, chips og is)...

...for ca. 1 1/2 år siden vejede jeg 5 kilo mindre end nu... ...og det er måske ikke så meget, men når man som jeg kun er omkring 1.55 m høj, så kan det rent faktisk ses ret så tydeligt... ...kunne i hvert fald se dett på de billeder, der blev taget af mig i sidste weekend at jeg nok er blevet lettere erotisk buttet... ...og mine bukser strammer... ...desuden er mine bryster vokset og vokset (og da jeg er sidst i tyverne skyldes det kun at jeg har taget på)... ...og det er altså ikke særligt fedt ikke at kunne købe alle de lækre og flotte små undertøjs sæt fordi de ikke fås i en G skål!

...desuden ville det nok være en hel del sundere for mig at lægge en livsstil med masser af slik, chokolade, chips og junk food bag mig... ...sundt er det jo ikke... ...og faktisk lidt pinligt, når man arbejder som læge og burde foregå med et godt eksempel... ...og motionen går det heller ikke så strålende med... ...det eneste positive ved min livsstil er at jeg får sovet nok, ikke ryger og har et yderst moderat alkoholforbrug.

...nå men det, min geniale plan går ud på, er, at jeg skal i gang med en sundere livsstil, smide nogle kilo, så min BMI kommer ned på omkring de 20 (har fra en diætist fået at vide at det er aller sundest for en, hvis ens BMI er omkring de 20, der er risikoen for alle mulige grimme sygdomme mindst)... ...og så ikke mindst vil jeg gerne se lækker ud i en bikini til sommer og ikke ligne en strandet hval!

Lige nu vejer jeg 56 kilo og det giver så et BMI på 23,3... ...så hvis jeg skal have et BMI på 20-21, skal jeg ned og veje omkring 48-50 kilo... ...så det er så 6-8 kilo vi snakker om... tror jeg vil sætte mit mål som 6 kilo, tror jeg kommer til at se for tynd ud, hvis jeg vejer mindre...

Mine delmål skal være 2 kilo. Og jeg har tænkt mig at følge WW program... ...det virker som det nemmeste at følge og burde kunne gøre det muligt at følge en varieret og sund diæt...

Hvad motion angår, så plejer jeg at cykle på arbejde - det bliver til ca. 30 minutter om dagen, og så går jeg rigtigt meget når jeg er på arbejde... ...men det kunne sagtens blive bedre. Tror jeg i stedet vil forsøge at gå på arbejde, det bliver så i stedet ca. 60 minutter om dagen, hvis jeg går hurtigt. Og når jeg så vænner mig til de ændringer i madvaner og motion jeg starter med, så tror jeg, at jeg vil forsøge at få svømmet 2-3 gange om ugen... ...eller måske få spillet noget badminton...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
inafensmark

Velkommen og held og lykke med projektet:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jydinden86

Held og lykke med projektet...

Snyd du er læge, det er min store drømmeuddannelse, men kommer vist aldrig ind på medicin.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fran24

Velkommen herinde :wave2:

Flot at du handler på problemet inden det er løbet løbsk...Held og lykke med projektet :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
alphilia

Velkommen og held og lykke med det:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...