Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

diddar

Negativ test hos lægen men alligevel???

Recommended Posts

diddar

Hej allesammen..

Jeg er normalt kun en, som kigger spændt med fra sidelinien herinde.. men nu har jeg brug for lidt hjælp .

Og hvem ved mere end jer klog piger herinde? :-) hihi

Jeg har imorges stået men en test fra apoteket som viste svag positiv men det var første gang vi har set antydningen til en streg så var lidt glad :-)

Tog så til lægen idag og der var testen negativ :-(

Vil så bare høre om nogen af jer har prøvet det sammen med en negativ hos lægen men hvor det så alligevel har vist sig at i var gravide ??

Håber at nogen kan hjælpe så jeg kan bevare håbet lidt endnu :-)

Diddar/trine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
diddar

Hej Nette-ette:-)

Tusind tak for svaret...og ja tror at vi vil slå koldt vand i blodet og vente en uges tid og så teste igen..men puha er svært :-) vi går lidt herhjemme og håber at vores test fra apoteket er mere følsom end lægens, derfor de forskellige resultater.... så lidt håb er der endnu :-)

Men som ny vil jeg da også lige ønske dig mange gange tillykke med graviditeten :-)

Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss-Lena

Hvis du er meget nygravid kan det være at der ikke har været HCG nok i din urin op ad dagen til at give udslag... Vent nogle dage og prøv igen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
diddar

Tak for svaret...

Okay men så vil jeg med lidt tålmodighed ( som jeg så ikke har :-) vente et par dage med at teste igen.. spændende... :-)

Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
evigglad80
Hej allesammen..

Jeg er normalt kun en, som kigger spændt med fra sidelinien herinde.. men nu har jeg brug for lidt hjælp .

Og hvem ved mere end jer klog piger herinde? :-) hihi

Jeg har imorges stået men en test fra apoteket som viste svag positiv men det var første gang vi har set antydningen til en streg så var lidt glad :-)

Tog så til lægen idag og der var testen negativ :-(

Vil så bare høre om nogen af jer har prøvet det sammen med en negativ hos lægen men hvor det så alligevel har vist sig at i var gravide ??

Håber at nogen kan hjælpe så jeg kan bevare håbet lidt endnu :-)

Diddar/trine

Hej Trine

Dit indlæg kunne sagtens være skrevet af mig for ca 2mdr siden. Jeg testede nemlig også svagt positiv med en af apotekets teste og til lægen dagen efter hvor den så var negativ.

Skulle så komme igen efter 3dage og der blev den positiv. Jeg er det man kalder en "langsom starter" mht hcg, så derfor gik der et stykke tid før lægens test også blev positiv.

Men jeg er idag 10+6 og har set den lille fims derinde flere gange ved scaning, så jeg VAR/ER altså gravid :banan:

Krydser fingre for at det er det samme for dig :glad:

Evigglad 10+6

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
zebra
Som de andre siger: Vent et par dage og test igen.

Idag er det 2 uger siden jeg skulle have haft min mens, men den er ikke kommet endnu, og de test jeg har taget derhjemme samt den jeg fik hos lægen i tirsdags har været negative.

Jeg må ærligt indrømme, at håbet om at der virkelig er en lille en derinde ikke er så stort mere.

For hvis der var en baby, ville jeg nok have testet positiv.

Skal til lægen imorgen og undersøges. Aner ikke hvad han vil/kan gøre og hvad han kan se.

Men nu må vi se.. Bliver nok slemt skuffet når jeg går derfra, for jeg er jo ikke gravid i følge min egen overbevisning.

Håber på at din test snart bliver tydeligere, og nøj hvor skal jeg så være misundelig *S*

Lægen kan fx. tage en blodprøve og måle indholdet af hcg i den :)

Held og lykke med det :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
zebra
Tak for svaret...

Okay men så vil jeg med lidt tålmodighed ( som jeg så ikke har :-) vente et par dage med at teste igen.. spændende... :-)

Trine

Rigtig spændende :banan:

Mine fingre er krydsede for dig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
zebra
Mange tak :)

Så vidt jeg ved vil han lave en underlivs undersøgelse på mig, noget jeg virkelig hader og frygter.

Men hellere det end at gå i uvished. Håber bare ikke der er noget frygteligt galt.

Vil foreslå ham sådan en blodprøve, hvis han ikke får noget ud af at lave en underlivs undersøgelse på mig.

Skal derop kl. 13.45 imorgen, glæder mig bestemt ikke..

Ja, lægen burde også kunne se se/mærke en graviditet ved en underlivsundersøgelse.

Jeg håber ikke, at det bliver så slemt, som du frygter :ae:

Husk lige at holde os opdateret herinde, ikke? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
diddar

UPS :-(...

Ja jeg har jo ingen viljestyrke når det kommer til at vente med at teste.

Så jeg skyndte mig imorges at teste.. og.. snøft ingen streg ( udover en meget svag streg efter en time, som jo ikke gælder).. så jeg må nok bare vente på mensen....

Utroligt, som man kan sige til sig selv at...man ikke vil håbe for meget for, så bliver man ked af det.. men ak.. det gør man jo alligevel :-)

Og så hjælper ikke engang, at kæresten prøver alt hvad han kan for at muntre en op med div. "jamen skat, den skal nok være der snart"... hm.. :-)

Ville ellers have elsket at gøre evigglad80 historie efter :-).. men tak for støtten tøser

Nå men så vil jeg spændt vente på mallika's tur til doktor manden/kvinden..:-)

Trine/ som oz bare HADER at gå til lægen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
m.bank
UPS :-(...

Ja jeg har jo ingen viljestyrke når det kommer til at vente med at teste.

Så jeg skyndte mig imorges at teste.. og.. snøft ingen streg ( udover en meget svag streg efter en time, som jo ikke gælder).. så jeg må nok bare vente på mensen....

Utroligt, som man kan sige til sig selv at...man ikke vil håbe for meget for, så bliver man ked af det.. men ak.. det gør man jo alligevel :-)

Og så hjælper ikke engang, at kæresten prøver alt hvad han kan for at muntre en op med div. "jamen skat, den skal nok være der snart"... hm.. :-)

Ville ellers have elsket at gøre evigglad80 historie efter :-).. men tak for støtten tøser

Nå men så vil jeg spændt vente på mallika's tur til doktor manden/kvinden..:-)

Trine/ som oz bare HADER at gå til lægen

Hej...

Øv bøv, kender kun alt for godt den føelse.

Jeg smed pillerne og blev gravid efter næsten 2½ år.

Der var mange gabge hvor jeg gik nogle dage over tid og troede at nu var den der, men Nej...den var negativ og kort tid efter jeg havde testet fik jeg så også min mens.

Det er en ulidelig føelse og man bliver lige skuffet og ked af det hver gang.

Men det lykkedes for mig og det gør det også for dig.

Op med humøret igen og klø på...

Krydser finger og tæer for at den vil være der snart:gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...