Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gæst sgn

VM i fodbold! Juhuu!!!

Recommended Posts

Gæst muspel

og som vi kan blive enige i disse dage.

Har set et indslag fra dr2 - de lover INGEN BOLD i hele juni måned, se det er et salgstrick der kan mig til at gribe efter fjernbetjeningen og stille den permanent på dr2 hele måneden....

hilsen muspel, med rødpletprikkede kinder.

Den kl.10:00 den 30. Maj skrev:suluhope

> Ja, je ger nok ligesom dig, Muspel. For mandens skyld kan jeg da godt se lidt, men 90 min. er sgi

> lang tid.

> Mit mareridt er, når alting falder sammen, og der både er Tour de France, EM / VM og OL. Der er

> bare INTET andet i fjernsynet så, og nogle gange trænger jeg altså til at sidde og sumpe.

> Desuden synes jeg at sportskommentatorer er nogen af de dummeste mennesker at høre på. Glemmer

> aldrig "den pletprikkede bjergtrøje"...Tænk at de får penge for det...

>

>

> Sulu

>

>

> Den kl.22:25 den 29. Maj skrev:muspel

> > Jeg er nok en rigtig TØS - jeg haaaaaaaader fodbold, ser kun en kamp hvis det er en eropa eller

>

> > verdens mensterskabs finale og danmark er med - og så er 2. halvej (hvordan i alverden staves

> > det.....) mere end nok, forstå ikke hvorfor de ikke bare får en bold hver osv osv.

> >

> > mvh muspel

> >

> > Den kl.21:49 den 29. Maj skrev:sgn

> > > Orh det gad jeg godt.

> > >

> > > Men øhh... jeg har ikke råd og så er der også lige en lille lækker eksamen der skal

> > > overståes.

> > >

> > > Nå men hvornår skal du afsted? Du må ihvertfald have en rigtig god tur!

> > >

> > > sgn

> > >

> > > Den kl.21:42 den 29. Maj skrev:n@vn

> > > > Jeg skal til Seoul....

> > > > Linea

> > > >

> > > > Den kl.20:25 den 29. Maj skrev:sgn

> > > > > Hejsa tøser!

> > > > >

> > > > > Inspireret af et indlæg her på WOMAN´S hjemmeside. Det giver en række tips til,

> > > > > hvad vi tøser skal give os til mens vores mænd ser fodbold. Fint nok!

> > > > >

> > > > > Så er mit spørgsmål om jeg virkelig tilhører en minoritet, når jeg siger, at

> > > > > jeg da skal se så mange kampe som muligt. Og jeg snakker ikke kun om Danmarks

> > > > > kampe.

> > > > >

> > > > > Min kæreste plejer godt nok at sige, at jeg er lidt mærkelig i forhold til

> > > > > andre piger, hvad angår sport.

> > > > >

> > > > > Men hvad siger i piger? Sidder i bænket ved siden af kæresten når der er

> > > > > fodbold, OL, Tour de France osv.

> > > > >

> > > > > sgn*ser French Open p.t.*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst ditte_l

Jeg hader normalt fodbold,håndbold osv osv. Men når det drejer sig om VM, synes jeg godt nok det er spændendende. Men altså KUN når Danmark skal spille. Min kæreste derimod, ser aldrig fodboldlandskampe...Det har ingen interesse for ham. Meget mærkelig mand!!!!! *SS*

KH D

Den kl.10:00 den 30. Maj skrev:suluhope

> Ja, je ger nok ligesom dig, Muspel. For mandens skyld kan jeg da godt se lidt, men 90 min. er sgi

> lang tid.

> Mit mareridt er, når alting falder sammen, og der både er Tour de France, EM / VM og OL. Der er

> bare INTET andet i fjernsynet så, og nogle gange trænger jeg altså til at sidde og sumpe.

> Desuden synes jeg at sportskommentatorer er nogen af de dummeste mennesker at høre på. Glemmer

> aldrig "den pletprikkede bjergtrøje"...Tænk at de får penge for det...

>

>

> Sulu

>

>

> Den kl.22:25 den 29. Maj skrev:muspel

> > Jeg er nok en rigtig TØS - jeg haaaaaaaader fodbold, ser kun en kamp hvis det er en eropa eller

>

> > verdens mensterskabs finale og danmark er med - og så er 2. halvej (hvordan i alverden staves

> > det.....) mere end nok, forstå ikke hvorfor de ikke bare får en bold hver osv osv.

> >

> > mvh muspel

> >

> > Den kl.21:49 den 29. Maj skrev:sgn

> > > Orh det gad jeg godt.

> > >

> > > Men øhh... jeg har ikke råd og så er der også lige en lille lækker eksamen der skal

> > > overståes.

> > >

> > > Nå men hvornår skal du afsted? Du må ihvertfald have en rigtig god tur!

> > >

> > > sgn

> > >

> > > Den kl.21:42 den 29. Maj skrev:n@vn

> > > > Jeg skal til Seoul....

> > > > Linea

> > > >

> > > > Den kl.20:25 den 29. Maj skrev:sgn

> > > > > Hejsa tøser!

> > > > >

> > > > > Inspireret af et indlæg her på WOMAN´S hjemmeside. Det giver en række tips til,

> > > > > hvad vi tøser skal give os til mens vores mænd ser fodbold. Fint nok!

> > > > >

> > > > > Så er mit spørgsmål om jeg virkelig tilhører en minoritet, når jeg siger, at

> > > > > jeg da skal se så mange kampe som muligt. Og jeg snakker ikke kun om Danmarks

> > > > > kampe.

> > > > >

> > > > > Min kæreste plejer godt nok at sige, at jeg er lidt mærkelig i forhold til

> > > > > andre piger, hvad angår sport.

> > > > >

> > > > > Men hvad siger i piger? Sidder i bænket ved siden af kæresten når der er

> > > > > fodbold, OL, Tour de France osv.

> > > > >

> > > > > sgn*ser French Open p.t.*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Sril

Hejsa!

Jeg er en af de tøser som oxe er vilde med fodbold og ser da oxe nogle af de kampe hvor danmark ikke spiller. Min kæreste syntes heldigvis det er cool nok, så vi kan sidde sammen og se det *S*

Knus fra Sril

Den kl.20:25 den 29. Maj skrev:sgn

> Hejsa tøser!

>

> Inspireret af et indlæg her på WOMAN´S hjemmeside. Det giver en række tips til,

> hvad vi tøser skal give os til mens vores mænd ser fodbold. Fint nok!

>

> Så er mit spørgsmål om jeg virkelig tilhører en minoritet, når jeg siger, at

> jeg da skal se så mange kampe som muligt. Og jeg snakker ikke kun om Danmarks

> kampe.

>

> Min kæreste plejer godt nok at sige, at jeg er lidt mærkelig i forhold til

> andre piger, hvad angår sport.

>

> Men hvad siger i piger? Sidder i bænket ved siden af kæresten når der er

> fodbold, OL, Tour de France osv.

>

> sgn*ser French Open p.t.*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
deppe

Jeg er da helt klart også en af de piger der sidder klistret foran skærmen når det er fodbold i tv. Og jeg er så heldig at jeg har fri fra arbejde under alle kampene. Jeg tror jeg ville gå i spåner hvis jeg ikke kunne se kampene. Nu bor jeg så også sammen med 4 fodboldinterreserede fyre, så alle kampene bliver set.

Og GO DANMARK, I klarer det sgu godt drenge

Citat fra sgn

Hejsa tøser!

Inspireret af et indlæg her på WOMAN´S hjemmeside. Det giver en række tips til, hvad vi tøser skal give os til mens vores mænd ser fodbold. Fint nok!

Så er mit spørgsmål om jeg virkelig tilhører en minoritet, når jeg siger, at jeg da skal se så mange kampe som muligt. Og jeg snakker ikke kun om Danmarks kampe.

Min kæreste plejer godt nok at sige, at jeg er lidt mærkelig i forhold til andre piger, hvad angår sport.

Men hvad siger i piger? Sidder i bænket ved siden af kæresten når der er fodbold, OL, Tour de France osv.

sgn*ser French Open p.t.*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.