lotzen77

De FANTASTISKE feb-mødre og børn 2007

Recommended Posts

Musmai

Lyder som en skøn ferie Soxox.

Lige netop den der "godt det ikke er mig følelse" har jeg også haft i forhold til babyer og småbørn og har stornydt, at det har været nemt at tage afsted uden megaoppakning, nemt at være impulsiv osv. Jeg var total mæt hvad angår småbørn og var så sikker på, at vi ikke skulle have flere børn, så vi har solgt alt babyudstyr og givet alt tøj væk. Her for et års tid siden ændrede den følelse sig så bare... Nu må vi se hvad fremtiden bringer....pt. "nøjes" vi med vores to skønne tøser, men er ikke længere så sikker på vi er helt færdige med "babyræset".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CaraMia-

Banke banke på.

Godt nok længe siden, gad vide om der stadig er nogen der kigger herind ind imellem:)

I hvert fald ville jeg lige hilse på.

Alt er i den skønneste orden her, og Ungerne trives og er glade. Den ældste er flyttet hjemmefra. Det kan jeg godt lige sige, at det behøver i altså ikke se frem til, for det er godt nok ikke sjovt. Hun har valgt at slå sig ned i Vejle. Og selvom det ikke er sååå langt fra Århus, så er det altså ikke nemt at værelse på afstand. Hun er 18. Har samme behov for mig som før hun flyttede, så det forsøger jeg jo at give hende. Over SMS, Facebook og telefon. Mangler hende virkelig <3

Men hun er hjemme i weekender og ferier.

Clara og storebror (på 14) er nogle banditter. Tumlinge. Gude skønne unger. Og alt fungerer som det skal. Den bette (Clara altså) har lidt vanskeligheder, er enormt sensitiv med visse ting og skal skifte skole til sommer fordi hun ikke fungerer med for mange omkring sig. Som regel kan hun selv regulere, trække sig, holde sig for ørerne og den slags. Men i skolen er det bare for voldsomt for hende.

Jeg er studerende. Endnu.

Læser til socialrådgiver. Er næsten lige startet så skal vænne mig til skolelivet igen. Men hvor har jeg dog savnet det. Har glædet mig i næsten et år. Og før det også:)

Jeg stopper aldrig med at gå i skole.

Håber i og alle jeres skønne unger har det dejligt.

Knus fra Clara Mia og Lonnie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naja1979

Guuuud hvor sjovt med lidt liv i tråden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SigneOkt04

Halløj!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naja1979

Hvorfor læser du med det??

Er der baby på vej?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SigneOkt04

Ja, det er der. Jeg er blevet skilt, og venter barn med min nye kæreste. Så der er sket meget siden sidst! Men sjovt lige at sige hej "til mit gamle liv". Jeg håber alle har det godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naja1979
Skrevet (redigeret)

Jamen stort tillykke

Redigeret af naja1979

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
prof.bach.soc.stud.

Hej kære feb07 mødre :)

Hvordan går det med jer og med alle jeres skønne unger??????

Hov. Jeg har jo skiftet profil igen. Er her så sjældent og husker aldrig mit login. 

Vh. Lonnie (mor til Clara Mia)

Redigeret af prof.bach.soc.stud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naja1979

Jeg tror debatten er ved at dø og at facebook har taget over:-)

Hos os går det gået:-)

Freja er jo 10 år nu, Mathilde 7 og Sophie 3.

Vi har solgt vores bette hus og har købt et nyt stort hus i byen. Så dejligt med masser af plads til alle ungerne.

Under min barsel med Sophie blev jeg uberrettiget fyret efter 6 års tro tjeneste. Det tog hårdt på mig og mere end et år før jeg jeg havnede på den rigtige hylde. Jeg har nu lige haft 1 års jubilæum i en stor dansk fond og jeg elsker det. Selvom det er hååååårdt med 3 børn, fuldtidsarbejde mv.

Håber alle har det godt hvis der overhoved er nogen tilbage:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind