Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Vinterbarn-

Alexandra gravid?

Bliver de gift nu fordi hun er gravid?  

192 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

Vinterbarn-
Så ville du ikke bevæge dig ind i tråden.

Må indrømme at jeg sgu nok sidder lidt med de samme overvejelser :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miho

Jeg har også stemt 'røvligeglad', men det er ikke pga. nul interesse, det virker bare lidt omsonst at gætte på uden nogen form for info at hænge gætterierne op på. Hvis hun er, er det da fint.

Glædede mig i øvrigt over, hvor glade de to små prinsepoder så ud på bryllupsbillederne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vinterbarn-
Jeg har også stemt 'røvligeglad', men det er ikke pga. nul interesse, det virker bare lidt omsonst at gætte på uden nogen form for info at hænge gætterierne op på.

Det er ikke desto mindre dét hele sladder-branchen går ud på. Ingen vil påstå at Kig Ind med sine evige mere eller mindre begrundede gætterier har den store globale relevans, men alligevel er det stof der ædes råt af store dele af befolkningen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tandfeen26

Måske.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gisele_

Ifølge BT venter hun tvillinger, kan jeg se.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
elvispop

Jeg har svaret:

JEG ER RØVLIGEGLAD

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
prixy

Jeg synes godtnok ikke hun ser særlig gravid ud :)

Men jeg tror nu gerne hun vil ha en ekstra bebs med fotografen. Og selvom det evt er sandt, at hun fik hjælp til de to første, er det vel ikke ensbetydende med at hun ikke kan blive gravid nu med ung viril 29 årig - det kan jo være det var Joakim der havde problemer dengang efter kontakt med alle de stråforkortere ovre på markerne i Møgeltønder..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
goldmembergirl
Jeg har svaret:

JEG ER RØVLIGEGLAD

Men det er du jo ikke :devil2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
banankagen44

Nægter jeg at tro på at hun er

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
elvispop
Men det er du jo ikke :devil2:

Jo jeg er...

men jeg elsker bare at jeg ytre min utilfredshed, over at vi skal tæppebombes med hvad alexandra lavede i den og den by, og til den og den fest, og hvem helvede hun boller med, og hvor mange...

Bare fordi hun var gift med prins skørtejæger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.