Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

2SHY

Depressions-klubben

Recommended Posts

2SHY

Nu er der jo bl.a. personlighedsforstyrrelses-klubben og bipolar-klubben og det er virkelig genialt med disse klubber synes jeg :gogo:

Jeg har lagt mærke til at der er en del tråde i Sundhed om depression så det kunne være det var en god ide at samle det til en klub for depressions ramte og evt. deres pårørende :)

Så hermed starter Depressions-klubben :) Jeg håber den vil bringe glæde og gavn til dem der ønsker at bruge den

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2SHY

Opsedasse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Trina_K

Her melder jeg mig :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2SHY

Velkommen til i tråden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DamnMagicGirl

Skal man være deprimeret for at være medlem? :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2SHY
Skal man være deprimeret for at være medlem? :-D

Mener du lige nu? Nej det behøver man ikke :)

Men meget gerne have en diagnose på at man har haft eller har en :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
denenesteene50

Godt initiativ... Er selv pårørende til en så ikke utænkelig jeg nok vil kigge herinde i ny og næ :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2SHY
Godt initiativ... Er selv pårørende til en så ikke utænkelig jeg nok vil kigge herinde i ny og næ :D

Det skal du være velkommen til :) Jeg kan kun forestille mig at det af og til kan være svært at finde ud af hvordan man skal forholde sig som pårørende så man ikke får sagt eller gjort noget forkert

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Trina_K
Velkommen til i tråden :)

Tak skal du have :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2SHY
Tak skal du have :)

Det var så lidt :) Egentlig har jeg ikke helt så meget at lave her i tråden da jeg har en bipolar lidelse og ikke en unipolar depression.

Men jeg synes bare der manglede en klub for depressionsramte for der er virkelig mange tråde rundt omkring som handler om depression. Nogen gange er det bare rart at snakke med nogen som er i samme båd :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites