mettewb

malerier af mogens daniel

Recommended Posts

mettewb

jeg søger malerier af denne maler.. han er ikke en kendt maler men der må da være en eller anden der ligger inde med et maleri han har lavet

Mette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sifon
jeg søger malerier af denne maler.. han er ikke en kendt maler men der må da være en eller anden der ligger inde med et maleri han har lavet

Mette

Hej Mette ! Jeg har et maleri af mogens daniel, hvis du stadig er interesseret så send mig

en mail, mvh Peter....Peter.Lehnert@mail.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Imitz

Hej Mette

Jeg har et maleri af et par fiskerkuttere/skibe i en havn og signaturen er Mogens Daniel.

Send mig en e-mail de-vicio@live.dk hvis du stadig er intresseret.

Hilsen Linda

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mit

Hello Mette

I saw a painting by Mogens Daniel at a fleamarket here in Iceland this weekend. I could send you a photo of it (taken on my mobile phone) and buy it for you next weekend, if you are interested. My email: mit (at) simnet.is.

Venlig hilsen,

Magnus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
minuskilo

hehe kan godt lide at alle indlæg kommer fra helt grønne debatører med kun ET indlæg... hvaaa Mette - var der bid?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pf2208

Hej Mette - jeg har 3 malerier af Mogens Daniel, 2 med motiver fra Christians Ø, og 1 med motiv fra alperne. Jeg kan godt sende dig fotos af disse - skriv til mig på forsberg@kristensen.mail.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tovew

Hej Mette. Jeg har et maleri af Mogens Daniel, der forestiller en by i Italien med bjerge i baggrunden. Du kan kontakte mig på min e-mail: Tw.warrer@gmail.com hvorjeg også kan sende billede af maleriet. V.h Tove 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind