Jump to content
Velkommen til DinDebat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

garbitcha

INSP: Hvad er jeres nyeste hadeudtryk?

Recommended Posts

garbitcha

Jeg læste lige en anden tråd om ordet wellness, som var blevet et hadeord for vedkommende.

Personligt har jeg fundet et nyt ord herinde på debatten, og nu bliver det efterhånden også brugt en del i medierne.

Nemlig NO-GO, især brugt i sætningen: "Det er altså bare no-go"

Jeg HADER hader hader det udtryk. Det minder mig om ældre mennesker der skælder ud på yngre, om forældre der opdrager deres børn, om modeduller der kritiserer andres påklædning, om intollerente mennesker, der ikke gider argumentere for deres holdning. I bund og grund er det bare et rigtigt negativt ord for mig.

Hvad er jeres hade ord og hvorfor?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
flambert

hæ hæ jeg bruger faktisk selv udtrykket no-go :blushing: til gengæld storhader jeg brugere af ordet nice! altså danskere der siger, det er bare total nice :badr: det er bare totalt poppet!

TIL GENGÆLD er det ikke en ny opfindelse, da udtrykket faktisk bliver brugt i et afsnit af Matador, ´hvor man møder nogle smarte unge piger fra kbh :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pialouisa

hmm.. mit hadeord er nok "super".. Hvis man siger "super godt" osv.. Og jeg gør det selv nogle gange..

Ellers også wellness. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kyllegyg

Hvis folk siger "rundt hjørnet" i stedet for "rundt om hjørnet" eller "baderen" i stedet for "badeværelset". Jeg bliver sgu helt ondskabsfuld....:sur:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
likeaprincess

Mit er nok:

"lur mig om ikke"..selve det der "lur mig"... ved ikk hvorfro...jeg synes bare at det lyder som sådan nogle gamle mennesker der står og snakker sammen...

//Princess//

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jakethedane

Jeg er gammeldags og kan stadig blive irriteret over 'hva´ så?'

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
garbitcha
Hvis folk siger "rundt hjørnet" i stedet for "rundt om hjørnet" eller "baderen" i stedet for "badeværelset". Jeg bliver sgu helt ondskabsfuld....:sur:

Hahaaaa nogle grimme udtryk. Lidt nederen lissom... :devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
puzzleman

hader: Topdollar..!!

Nej lad os få indført knæhøj karse og bred ymer igen :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

"sjovt nok så..." :badr: Kendte engang én, der brugte det i hver 2 sætning!!!

Eller... "nede med det"... Det betyder ikke en SKID!!! "jeg er helt nede med hende..." HVAD er det??? :rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Heksefatter

Wellness må være det værste af dem alle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...