Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Nuzer_1981

-En lille hilsen-

Recommended Posts

Nuzer_1981

Hej Allesammen

En lille hilsen fra mig...

Det er lææænge siden, men jeg vil bare sige at jeg ikke har glemt jer *ss*

Denne måned er bare SÅ hård!

Skulle have haft termin her den 27.02.07 :trist:

Men sådan skulle det ikke være, desværre...

her i weekenden har vi været hos et vennepar.

her til morgen fortæller de at de skal være forældre til oktober. Er selvfølgelig glad på deres vegne, men F**K hvor er det bare svært! :whine: :whine: :whine:

Hvorfor skal vil ikke smage lidt på lykken?

Vi har kæmpet siden 2002...

Bliver så endelig gravide efter fryseforsøg i juni, men mister igen.... jeg er bare SÅ ked af det!

Vi holder beh.pause og regner først med at vi går igang igen i 2008. Kan jo så bare håbe på vi er heldige selv at undfange et mirakel...

Nå, men jeg ønsker jer alle rigtig meget held & lykke.

Knuuuuz fra nuz' (som har det rigtig svært for tiden)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
liv_ANDERSEN
Hej Allesammen

her til morgen fortæller de at de skal være forældre til oktober. Er selvfølgelig glad på deres vegne, men F**K hvor er det bare svært! :whine: :whine: :whine:

Bliver så endelig gravide efter fryseforsøg i juni, men mister igen.... jeg er bare SÅ ked af det!

Vi holder beh.pause og regner først med at vi går igang igen i 2008. Kan jo så bare håbe på vi er heldige selv at undfange et mirakel...

:ae: :ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
utte61
:ae: :ae: :ae: dem har i vist meget brug for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Udgået

:ae: :ae: :ae: Det gør mig ondt at høre. :ae: :ae: :ae:

FA

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nille-pigen1977
Hej Allesammen

Hej Nuser!

Jeg ved ikke hvorfor det skal være så svært for nogle og så let for andre. Det giver ikke mening :(.

Jeg kender godt den der med at alle omkring én bliver gravide (for øjeblikket er både min svigerinde, min veninde, min papsøster og min bedste kollega gravide), og selvom man er glad på deres vegne, så minder deres situation konstant én om ens egen håbløse situation. Nogen gange føler jeg slet ikke jeg kan overskue noget. For når de kan hvorfor kan vi ikke og kommer storken nogensinde forbi os? Det ved vi desværre ikke. Men vi håber og tror på at vi får et barn indenfor de tre forsøg vi har fået tildelt af det offentlige.

Vi har som jer også valgt at tage en lille pause for at komme ovenpå igen. Måske starter vi op igen til maj/juni eller måske først til efteråret. Det vigtigste er at I gør det der føles rigtigst for jer.

Jeg er virkelig ked af at I har været alt det her igennem uden resultat. Kan virkelig godt sætte mig ind i den håbløshed I til tider føler. Jeg håber og krydser fingre for at der også kommer en lille bebs til jer snart.

Stor krammer Nille :ae: :ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
borismis282

Nuzer til jer :ae: :ae: :ae: :ae: :ae: :ae: Jeg føler med jer, og kan sku godt forstå i har brug for en pause. Vi har lige været gennem vores 4 forsøg som endte negativt i torsdags, så her er humøret sku heller ikke for godt. samtidig går jeg op og ned af to kollegaer der begge er i 5 md, det er sejt...!

Jeg håber at miraklet indfinder sig i mellemtiden :lun:

Stort kram Boris

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.