Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

nefertari96

? om ÆL sprøjte

Recommended Posts

nefertari96

Jep - jeg fik i alle tilfælde at vide, at jeg skulle teste 14 dage efter IUI.

At jeg så nok tester før er en helt anden sag:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Udgået
det eneste der er anderledes ved pregnyl i forhold til ovitrelle er, at pregnyl svier mere når det kommer ind - dette skyldes at pregnyl er lavet af naturlige stoffer (gravide kvinders urin - yummi!) og ovitrelle er lavet kunstigt...

Udover det er den eneste forskel nålens tykkelse (ovitrelle er af uvisse grunde udstyret med en planke af en nål der vitterligt skal bankes ind i kødet for at gå igennem, hvor pregnyl har en fin lille tynd kanyle) og det at ovitrelle er færdigblandet, mens du ved pregnyl selv blander tørstof og væske...

sukis - som har været igennem dem begge flere gange :)

Jeg synes ellers, at nålen er så tynd, så tynd ved Ovitrelle, men nu har jeg selvfølgelig heller aldrig prøvet andet, så det kan jo være, at jeg ændrer mening. :)

FA

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MizzT79
Jep - jeg fik i alle tilfælde at vide, at jeg skulle teste 14 dage efter IUI.

At jeg så nok tester før er en helt anden sag:D

Så håber jeg at mens blir væk, så jeg kan teste.

Nøj hvor har jeg bare ondt i ballen nu - så jeg tror jeg vil hoppe i seng og drømme om små bebs'er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MizzT79

Jeg har lige læst i en anden tråd, at der går ca 62 timer til en æl-sprøjte er ude af kroppen. Men tør nu ikke teste for tidligt alligevel.

Har jeg været heldig - jeg har overhovedet ikke haft nogle former for symptomer efter sprøjten?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sukis
Jeg synes ellers, at nålen er så tynd, så tynd ved Ovitrelle, men nu har jeg selvfølgelig heller aldrig prøvet andet, så det kan jo være, at jeg ændrer mening. :)

FA

nu er det jo længe siden jeg sidst har været i behandling, så det kunne jo være de havde skiftet nålen ud på ovitrelle sprøjten....

jeg fik ovitrelle sidst i sensommeren 2005 tror jeg - såååå der kan være sket meget siden ;) ved at mange patienter klagede over nålens størrelse dengang, det kunne være de vvitterligt havde hørt efter og ændret det (slevom dte lyder vildt hehe)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Udgået
nu er det jo længe siden jeg sidst har været i behandling, så det kunne jo være de havde skiftet nålen ud på ovitrelle sprøjten....

jeg fik ovitrelle sidst i sensommeren 2005 tror jeg - såååå der kan være sket meget siden ;) ved at mange patienter klagede over nålens størrelse dengang, det kunne være de vvitterligt havde hørt efter og ændret det (slevom dte lyder vildt hehe)

Det kan jo være. :)

FA

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
avenzio

da jeg tog min otrivelle sprøjte havde jeg nær aldrig fået den ind, jeg måtte stikke flere gange fordi den bare bouncede af mit maveskind igen fordi nålen var så tyk´.....det var i januar sidste år

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Udgået
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

:genert:

Rundstyk. :blush::kys:

Måske ER det bare mig, der er mærkelig så? :genert:

Okay, jeg skal da gerne indrømme, at jeg "jager" den ind, men det ville jeg gøre med en hvilken som helst nåletykkelse........

FA

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.