Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gæst l@sperling

Hvad sagde jeg-Arla Food!!

Recommended Posts

Gæst l@sperling

hejsa....tidligere talte vi om den reklame vedr.ARLA FOOD.man kunne klage ,嬌 den fjernet -hvis man klagede,jeg sagde at de var ligeglade hvis en /flere klager!

;-))jeg fik ret,de har idag afvist klager,vedr.reklamen.

SÅÅÅÅÅÅÅ man er ikke så vigtig en brik som man selv vil bilde sig ind.HVA;BA'

;-)))))))))))) hilsen-inden de lukker forum -Lillian.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst suluhope

Til gengæld har der også være klaget til forbrugerrådet, og de gav Arla medhold...

Så man kan godt forstå, at de efter det afviser eventuelle klager.

Sulu

Den 02:00 den 5. Juni skrev:l@sperling

> hejsa....tidligere talte vi om den reklame vedr.ARLA FOOD.man kunne klage ,嬌

> den fjernet -hvis man klagede,jeg sagde at de var ligeglade hvis en /flere

> klager!

> ;-))jeg fik ret,de har idag afvist klager,vedr.reklamen.

> SÅÅÅÅÅÅÅ man er ikke så vigtig en brik som man selv vil bilde sig ind.HVA;BA'

> ;-)))))))))))) hilsen-inden de lukker forum -Lillian.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst S.C.

Jamen kære Lillian,

producenterne vil da givetvis afvise MANGE klager endnu!

Jeg tror ikke, der i Danmark er særlig stor tradition for at klage over reklamer, fordi vi alle jo skal være så frisindede, hvor de i England måske er mere vant til det og derfor lytter mere til forbrugerne.

Men at Arla har afvist klagerne er ikke ensbetydende med, at man fremover skal undlade at klage, hvis man finder en reklame stødende. Hvis mange nok gør det, kan det være, at billedet så ændrer sig og producenterne begynder at lytte.

Jeg er i øvrigt meget enig med Luthien i, at man må begynde et sted og med Yossarian i, at folk altid vil bruge argumentet med manglende humor. Der har tidligere været en diskussion omkring Banjos Likørstue, hvor folk også var hurtige til at dømme en som værende snerpet og humorforladt, hvis ikke lige man synes, det er det sjoveste i hele verden :o/

Hilsen Camilla

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst l@sperling

har jeg ret når jeg kan se der er en undertone af nedladen hed i det svar ,omkring Arla Food ?:cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst l@sperling

det var Camilla-måske det bare er mig der er nærttagende--jeg har aldrig kunnet døje når mennesker , henvender sig til mig med,den overskrift,a' la .JAMEN kære.o.s.v...:D hurra for alle de smildende hoveder, mit første indlæg vedr. Arla, lavede jeg med vilje smiliyes, så nu sku' det hele blive møj lettere:-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cse

Hej Lillian

Nej, jeg kan godt forstå, du ikke bryder dig om overskrifter a la "Jamen kære Lillian", men jeg synes, du selv var meget nedladende i dit indlæg og valgte derfor at svare på samme måde.

Hvis ikke man selv kan tåle tonen, skal man nok lade være med at være nedladende over for andre.

Det er muligt, jeg har misforstået dig, men på mig virkede det, som om du mente, at alle os, der havde argumenteret for klager, var på et eller andet storhedstrip, hvis vi bildte os, at det hjalp det mindste.

Man kan jo også vende det om og sige, at hvis ingen klager, sker der i hvert fald ikke noget. Jeg synes da ikke, man skal sidde og hovere, fordi man i dette tilfælde fik ret (hvilket i øvrigt ikke kom bag på mig).

Det er forklaringen på, at jeg valgte at svare, som jeg gjorde og hvis jeg har misforstået dig, er jeg da villig til at undskylde.

Jeg har absolut ingen intentioner om at være nedladende over for mine meddebattører, selv om jeg (åbenbart) er kendt for at have en lidt hård tone, når jeg diskuterer ;) Men det er bare fordi jeg bliver grebet af stemningen.

Hilsen Camilla

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst l@sperling

jeg kunne også have valgt at skrive..Jubiii- havde vi haft en lyn konkurrance om de ville fjerne reklamen..:D Jubiii- så vandt jeg, de gjorde det ikke.jeg var slet ikke nedladende-tværtom, der for alle de smil..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.