Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

mjuhl19

"vis-os-din-mave" tråd.

Recommended Posts

betinahansen6
Hej vil også lige være med i den nye tråd, var til fotograf sidste fredag for at få taget billeder af maven. Er 36+0 på billederne, han tog 176 stk. viser lige 2 af dem.....

Pumba 37+1

wow :love::love: dejlige billeder

jeg vil også til fotograf når min mave er blevet større..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
misse1978

Flotte mavser tøser! :gogo: vil lige flashe igen :)

post-6272-13939803057581_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
zebra
Hej vil også lige være med i den nye tråd, var til fotograf sidste fredag for at få taget billeder af maven. Er 36+0 på billederne, han tog 176 stk. viser lige 2 af dem.....

Pumba 37+1

Dejlige billeder :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
misse1978

Pumba 37+1

Rigtig flotte billeder selvom de er lidt mørke.. Må man spørge hvad sådan en gang billeder koster.. :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ladkreativitetenleve
Skjult

Tak skal i have! :)

:lun: Flot mave.. Der er da sket lidt hva'?

Jeg syntes også din er så flot, det er lige sådan en jeg bliver misundelig på :lol: Men ja, der sker ihvertfald noget syntes jeg!

Del dette indlæg

Link til indlæg
nettenuser0611

iih tak skal i have.. den vokser og vokser lige nu...:love:

og sikke dejlige maver i alle sammen har...:kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bexx
Fra idag :) 26+0

Og hvad er nu det for noget med, at der begynder at komme pletter på blusen?? :gruble::blush:

Fiiiin mave! :love: Og jeg kender godt det der med pletter på tøjet... Det er pinligt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PumbaBabe
Rigtig flotte billeder selvom de er lidt mørke.. Må man spørge hvad sådan en gang billeder koster.. :blush:

Så mørke er de ikke, det er fordi de er formindsket meget for at kunne være her. Jeg fik taget 176 billeder, det tog næsten 2 timer og han ville kun have 150 kr. Men jeg gav ham altså 200 kr. Det er en privat mand der gør lidt i billeder i fritiden... Fik alle billederne med hjem på en DVD skive, nu skal babyen bare komme ud så vi kan få den fotograferet også :D

Pumba

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ninz84

Lige et nyt mavebillede fra i lørdags hvor vi skulle til sølvbryllup hos mine forældre. Nu syntes jeg den er ved at være stor. :)

Ninz 38+3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissCompetition
Lige et nyt mavebillede fra i lørdags hvor vi skulle til sølvbryllup hos mine forældre. Nu syntes jeg den er ved at være stor. :)

Ninz 38+3

Ih, hvor er du bare flot og fin, ninz... :klap:

Du bærer virkelig din graviditet flot!! :gogo:

Hvem der bare så ud som du... :lun:

MissC *28+1*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.