Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

svanen73

Og hvem skal så betale for Alex bryllup?

Recommended Posts

arigato

Sidste gang sagde hun ja til indtil døden skuller dem ad. Derfor skal den ulækre kineser luder bare dø.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jill84
Sidste gang sagde hun ja til indtil døden skuller dem ad. Derfor skal den ulækre kineser luder bare dø.

:boo: dårlig dårlig debat stil :boo: :boo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
annekatrinebk

Jeg læste et sted at hele den danske kongefamilie koster hver dansker 17 sølle kroner om året.. De penge syns jeg nu godt jeg vil ofre for at have så gode repræsentanter for vores land..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
TrueLady
:gruble:

Ja hvem skal betale for Alexandra's bryllup?.

Det jo ik bare lige en tur på rådhuset med den nærmeste familie.

Hvor stort mon det blir?

Tjaaa det skal hun vel FORHÅBENTLIGT selv, sammen med sin nye mand...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Demledang_81

Klart klart, ligesom alle andre, der gifter sig igen efter en skilsmisse. Det er jo logik for sigøjnere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
studinen05
Jamen går man i kirke 2 gange??

Jeg troede faktisk ikke man "måtte" bliuve gift i kirken 2 gange....?

Mener du at hvis man har været gift 1 gang (viet i en kirke) så kan man ikke blive viet i en kirke 2 gang også? For jeg kender flere der er blevet gift to gange - begge gange i en kirke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
studinen05
jahh.. det kommer sku heller ikk en gang i fjernesynet

Tror nu ikke de kan slippe for at være helt ærlig. Da Prince Charles og Camilla blev gift var det også et "lille" bryllup, men det blev endda vidst i dansk fjernsyn. Så mon ikke dele af Alex og Martins bryllup kommer i fjernsynet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jakethedane

Køl lige af med det der sprog. Det passer ingen steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miho
Arigato for kaffe, siger jeg bare. Hvor kommer det sure opstød fra? Er du kristen fundamentalist?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jha1401
jeg forstår ikke.. er det noget vi har ondt i røven over??:forvirret som kongelig måtte hun jo ikke arbejde, så ja pengene kommer fra os. men nu hvor hun bliver gift må hun gerne selv arbejde.. og ja ved godt hun stadig beholder de 1,9 mill fra staten... and so what???der er sku så mange andre dovne hunde der burde sparkes ud og arbejde, hvis det var statskassen man var bekymret for blev tom. hun gør da i det mindste stadig det meste af hendes velgørenhedsjobs

bistandsbums, er hvad hun er. nasserøv og snylter.

hun har sgu ikke fortjent at få en krone af statskassen.

andre dovne hunde får ikke 1.9 mill. i bistand.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.