Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

svanen73

Og hvem skal så betale for Alex bryllup?

Recommended Posts

Tandfeen26
Men de penge hun har, kommer jo fra vores lomme.

Lige præcis!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg har læst at ingen fra den royale familie kommer, og at det bliver et lille ét af slagsen... :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
crazy_catwoman

tja det jeg hørte var at det blir et lille og privat bryllup

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ibber

jahh.. det kommer sku heller ikk en gang i fjernesynet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
svanen73
Jeg har læst at ingen fra den royale familie kommer, og at det bliver et lille ét af slagsen... :gruble:

For hendes ry og rygte, er det vel oz nødt til at være sådan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
svanen73
jahh.. det kommer sku heller ikk en gang i fjernesynet

Hvorfor skulle det oz det. Hun får jo ik den samme bevågenhed længere.

Men du kan så med garanti se det i ugebladene :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jill84
Men de penge hun har, kommer jo fra vores lomme.

jeg forstår ikke.. er det noget vi har ondt i røven over??:forvirret som kongelig måtte hun jo ikke arbejde, så ja pengene kommer fra os. men nu hvor hun bliver gift må hun gerne selv arbejde.. og ja ved godt hun stadig beholder de 1,9 mill fra staten... and so what???

der er sku så mange andre dovne hunde der burde sparkes ud og arbejde, hvis det var statskassen man var bekymret for blev tom. hun gør da i det mindste stadig det meste af hendes velgørenhedsjobs

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
batemiss

Jeg har ondt i røven over det!

Fordi at i bund og grund er hun jo en af de "nassende perkere" som DF så gerne vil have ud af landet...

Hvorfor er der ikke nogen af de konservative, der brokker sig over det?

Der er masser af brok over at der er børnepenge til invandrere, hvad med at kigge på det danske kongehus. Det består af nassende invandrere.

Hvad nu når Joakim bliver gift med hende mediel... og endnu en gang ikke kan opføre sig ordentligt, skal vi så også forsørge hende på den måde? Og den næste, og den næste igen?

Tænk sig... 1,9 mill... Hvor ville det da lune på hjemmeplejen/hjemløsearbejdet/uddannelse etc.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mc.musen
Det regner jeg heller ikke med, at hun gør. Men gad vide om Mary og Frederik eller Joachim kunne finde på at komme - Joachim og Alexandra er jo gode venner, men tror ikke helt på at han vil komme til sin ekskones bryllup. Vi må se d. 3. marts.

Altså Jokke går jo på druk med Martin iflg. sladderbladene :fløjt: men det kunne da være komisk hvis Martin valgte Jokke som best man.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
frk-frost
Jeg har ondt i røven over det!

Fordi at i bund og grund er hun jo en af de "nassende perkere" som DF så gerne vil have ud af landet...

Hvorfor er der ikke nogen af de konservative, der brokker sig over det?

Der er masser af brok over at der er børnepenge til invandrere, hvad med at kigge på det danske kongehus. Det består af nassende invandrere.

Hvad nu når Joakim bliver gift med hende mediel... og endnu en gang ikke kan opføre sig ordentligt, skal vi så også forsørge hende på den måde? Og den næste, og den næste igen?

Tænk sig... 1,9 mill... Hvor ville det da lune på hjemmeplejen/hjemløsearbejdet/uddannelse etc.

Så er Mary og Henrik jo også medieludere eller hvad? Mary er da i hvert fald i bladene rigtig ofte - og hun fik en særlov - sikke noget svineri! Hun må hjem til Australien og søge om opholdstilladelse! Så lidt som Frederik er hjemme i DK (og han er jo så ovenikøbet kun halvt dansk!), så tror jeg faktisk, at vi allerede kan gætte på, at hun ikke får den :deer:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.