Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Cat23*

Vi venter på storken... Vol.II

Recommended Posts

sky_girl_83

Hej i tråden :wave2:

Det går altså lidt for stærkt for mig herinde i øjeblikket :lol:

Men det er bare super hyggeligt :klap:

Ang. det med folinsyre, så startede jeg med at spise det ca. 3 måneder før jeg smed p-pillerne. Så det er over 1 ½ år siden jeg startede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sky_girl_83
Nåå tøser, nu vil jeg lige smutte ind og lave den nye tråd :banan:

Men kan vi ik lige aftale at i ik skrver noget i den før jeg smider et link til den herinde, for de første 4-5 indlæg skal nemlig være forbeholdt trådholder :D

Jubii en ny tråd at boltre sig i :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cat23*

Så er den nye tråd klar :banan:

http://debat.jubii.dk/showthread.php?p=13669202#post13669202

Og husk nu lige at i skal lave nye info indlæg, så jeg kan sætte dem ind på ny under jeres navn, for når den gamle tråd her bliver lukket, så kan i ikke rediger i dem hvis de stadig hører under denne tråd :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nille2705
det havde jeg også...altså første mens den 14... hvor lang er din cyklus normalt?

Nu har jeg kun har mens 2 gange efter p-pillestop men der har det været 28 og 27 dage. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nille2705
Hehe nu ikke noget med at teste før på torsdag vel???:blushing:

Nej jeg venter til torsdag. :D Er nemlig temmelig sikker på at jeg allerede ved resultatet! Har nemlig hovedpine i dag og det plejer jeg ALTID at have tirsdag inden mens! :trist:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
koebenhavner-jyden
Jeg vil godt linke til dit info indlæg under dit navn på forsiden, men det kan egentlig ik betale sig at jeg gør det nu, da vi jo skal til at lave en ny tråd, så hvis jeg kunne få dig til at skrive det samme i et nyt indlæg, bare over i den nye tråd (når den er blevet lavet) så ville det bare være super ;)

Det skal jeg nok :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Smuttie

Hov. så først nu at der er lave en ny tråd. Jeg tilmelder mig igen med det samme ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Smea
Jeg har stadig ikke testet.. og er 2 dage over tid(Næsten) skulle ha haft mens den 4... og den er stadig ikke dukket op endnu... Men håber da jeg kan holde mig i skindet:D

Undskyld mig.. Men jeg er lidt forvirret.. Hvordan du være 3+nogen, når du skulle have haft mens d. 4 (der ville du jo have været 4+0 ikk?)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sharzad
Ej det er da rigtig trist at høre at han sådan har ændret meningen og at i nu ik er sammen mere :ae:

Men et eller andet sted kan jeg ik helt følge dig i at du har smidt ham ud, altså det får man da slet ik børn af.

Var det ik bedre at snakke om det og så tage den derfra og så vente til han var klar... i stedet for nu hvor du så skal til at ud og finde en ny kæreste som du har lyst til at stifte famlie med ?

altså jeg mener bare, at i må da ha haft kærligheden til hinanden (ellers havde i vel heller ik valgt at få børn sammen) og er det i sidste ende ik mere vigtig end at skal have børn NU OG HER.... hvis du forstår hva jeg mener og hvor jeg vil hen med det jeg skriver :genert:

Altså må nok indrømme at jeg ik helt forstår din beslutning med at du har smidt ham ud :forvirret

Og så skriver du at du vil have børn inden det er for sent - hvor gammel er du da ?

Hov - har slet ikke set i denne tråd, siden jeg og min ekskæreste gik fra hinanden :blush:

Med til historien hører så, at han gik fra mig tidligere i vores forhold - fordi han ikke var klar til børn. Vi begyndte så igen, da han havde "tænkt lidt mere", og gerne ville have børn alligevel. Så fire mdr. efter ville han igen ikke. Og så blev jeg ligesom træt af hans ubeslutsomhed, og besluttede, at det måtte ende, fordi jeg efterhånden var træt af hans vægelsind; der også inkluderede vægelsind omkring det med at bo sammen.

Anyways...det er nu lang tid siden (4 mdr.), og jeg var faktisk så heldig, at jeg måtte en anden mand ret kort tid efter, som jeg dog kendte i forvejen (en arbejdskollega). Vi er kærester nu, og er lige flyttet sammen :)

Han er helt fantastisk, og har alle de kvaliteter hos en mand, som jeg altid har drømt om, men som jeg bare troede ikke fandes i én og samme pakke ;)

Han har så to børn i forvejen, så jeg har rigeligt med at lære dem at kende. Han vil dog gerne have flere, og i det her forhold er det ligeså meget ham, der vil, som det er mig.

Vi venter dog lidt endnu, men der er ingen tvivl om, at der ikke går flere år - jeg bliver snart 36, så har heller ikke såååå lang tid at løbe på ;)

Held og lykke til alle jer andre! Melder mig ind i tråden, når den tid kommer - lige nu nyder jeg bare at være smask hamrende nyforelsket i en skøn, skøn mand :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.