Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gisele_

Bliver det mon Joachims tur en dag?

Recommended Posts

frk-frost
Forhåbenligt ikke med tomhjernede maria....

Hun hedder Marie ;)

Jeg synes ikke, hun virker tomhjernet - bare lidt for entutiastisk. Måske passer det meget godt til Joachim i virkeligheden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jokke skal nok blive gift - når Margrethe føler sig sikker på, at det er et varigt forhold. Kongehuset kan ikke være interesseret i endnu en skilsmisse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
minnaminna

Håber da bestemt han finder lykken - hvorfor skulle han ikke det.. Men han har jo ikke været skiltså længe, så der er jo ikke noget der haster. Han er jo heller ikke så gammel. Han har da masser af tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hyldeblomst1985
Skjult

Jo, jeg kunne da godt forestille mig han bliver gift igen engang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Banditdatdut
Det skulle ikke undre mig overhovedet, at Alex's bryllup er langt mere ... hvad skal man sige, planlagt end vi ved. Det KUNNE godt tænkes, Joachim bliver forlovet hen af året, og for at det ser pænest ud, annoncer den knap så royale sit bryllup først.

Jeg tror du har ret!!

Kongehuset har da lavet en fed deal med Alex, så hun får lidt for at melde sig ud af kongehuset, så Jokke kan gifte sig igen!

Han kan jo ikke gifte sig før Alex, det vil på en eller anden måde sætte ham i dårligt lys.. Mens at når hun gifter sig først (og "vælger kærligheden") så er det okay og hun er bare så sød, og selvfølgelig må Jokke også så!!

Tror Alex er blevet tilbudt lidt ekstra fra kongehuset for at gifte sig inden Jokke!!!

:gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Banditdatdut

HOV!! Glemte at svare på det oprindelige spørgsmål;

Selvfølgelig gifter han sig igen... Vi kan jo ikke have en prins, som er nr. 3 -snart 4- til tronen, som er enlig! Han er da en kedelig kontrast til Frede og Mary!

Kongefamilien skal jo være ét stort lykkeligt firma! Ellers duer vore glasbillede-forestilling jo ikke!!

Så selvfølgelig bliver han gift og lykkelig sammen med sin nye kone og deres fælles barn, sådan at kongefamilien kan vise en lykkelig, glad og velfungerende skilsmissefamilie....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
banankagen44

Det håber jeg han gør - bare ikke med Marie C.

Og nej, synes ikke jeg er for "hård" ved hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nille-pigen1977

Tror bestemt han bliver gift igen. Håber bare ikke det bliver med hende Marie :badr:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.