Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gisele_

Bliver det mon Joachims tur en dag?

Recommended Posts

Gisele_

Tror du, han bliver gift igen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
laCerise

ja, det tror jeg..men om det lige bliver med Marie ved jeg godt nok ikke..synes hun har udtalt sig lidt for uheldigt....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JustFK

Ja, det er jeg sikker på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
frk-frost

Jeg tror, han bliver gift eller i hvert fald forlovet med Marie i år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JustFK

Det skulle ikke undre mig overhovedet, at Alex's bryllup er langt mere ... hvad skal man sige, planlagt end vi ved. Det KUNNE godt tænkes, Joachim bliver forlovet hen af året, og for at det ser pænest ud, annoncer den knap så royale sit bryllup først.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sigfrette
Det skulle ikke undre mig overhovedet, at Alex's bryllup er langt mere ... hvad skal man sige, planlagt end vi ved. Det KUNNE godt tænkes, Joachim bliver forlovet hen af året, og for at det ser pænest ud, annoncer den knap så royale sit bryllup først.

Det kan også muligvis have noget gøre med, at Billedbladet har det som overskrift i morgen:deer:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JustFK

Det ved jeg - men brylluppet har jo været planlagt længere, end hvad Billedbladet har vidst.

Det kan også være, det er helt hen i skoven, men det er da ikke utænkeligt, at det ene er blevet blåstemplet, fordi der er noget andet på vej. Jeg tror, hende Margrethe er ret beregnende på "keeping up appearances"-området.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sigfrette
Det ved jeg - men brylluppet har jo været planlagt længere, end hvad Billedbladet har vidst.

Det kan også være, det er helt hen i skoven, men det er da ikke utænkeligt, at det ene er blevet blåstemplet, fordi der er noget andet på vej. Jeg tror, hende Margrethe er ret beregnende på "keeping up appearances"-området.

Ja, men jeg tror bestemt, at offentliggørelsen nu hænger sammen med Billedbladet. Det virker en anelse mystisk, at det kommer frem dagen før Billedbladet.

Men jeg nægter at tro, at vi skal have Marie ind i kongefamilien. Jeg VIL IKKE høre på det *LA LA LA LA LA*:badr:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Thea

Forhåbenligt ikke med tomhjernede maria....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prinsessen-18

Er i ikke lidt hårde ved Marie Cavalier?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.