Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

lille-my1972

nyt "kongeligt" bryllup

Recommended Posts

Tandfeen26
Det skal hun sqda være for at ville giftes med den spradebasse!

:klap:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
thetears

Der går et rygte om at Joachim kun giftede sig for at producere et par arvinger til Schackenborg. Gad vide om det har noget på sig. Ellers tillykke til Alexandra herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
solskin110
Læste lige på nyhederne, at hun ikke vil miste sin apanage, men prinsesse titlen.....hmmm.....hun burde da miste sin apanage, selvom hun skal betale skat af apanagen. Hun burde ud og arbejde, ligesom de andre komtesser osv. Men dejligt for Alexandra og Martin, at de nu skal være mand og kone :-)

helt enig med dig tandfe:gogo: hun skal sku ud og lave noget for alle de penge hun får af os

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tandfeen26
Der går et rygte om at Joachim kun giftede sig for at producere et par arvinger til Schackenborg. Gad vide om det har noget på sig. Ellers tillykke til Alexandra herfra.

Det snakkede vi om i min omgangskreds dengang de giftede sig, at Joachim nok giftede sig kun for at få en eller flere arvinger og ikke af kærlighed til Alexandra.....tjaa.....det får vi aldrig af vide.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tandfeen26
helt enig med dig tandfe:gogo: hun skal sku ud og lave noget for alle de penge hun får af os

Ja, det er det mindste hun kan gøre nu, hvor hun har levet af vores penge siden hun kom til landet.

Ude af kongehuset = ud og arbejde og tjene egne penge!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tandfeen26

Siden vi fik nyheden her til middag, har flere radioværter sagt, at de nærmest glæder sig til d. 3. marts, hvor de skal side foran fjernsynet og se brylluppet - bliver det overhovedet sendt på TV? Jeg tror ikke, at det bliver sendt. Pressen vil selvfølgelig være der, og så få vi vel et par billeder af det og så slut. Det bliver nok ikke vist som da hun giftede sig med Joachim eller Mary og Frederiks bryllup.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mutti629
Ja, det er det mindste hun kan gøre nu, hvor hun har levet af vores penge siden hun kom til landet.

Ude af kongehuset = ud og arbejde og tjene egne penge!!!!

:worship: :worship: :worship: :worship:

du er et meget fornuftigt menneske :love: :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tandfeen26
:worship: :worship: :worship: :worship:

du er et meget fornuftigt menneske :love: :love:

:worship: Tak, tak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
baby_cm
Læste lige på nyhederne, at hun ikke vil miste sin apanage, men prinsesse titlen.....hmmm.....hun burde da miste sin apanage, selvom hun skal betale skat af apanagen. Hun burde ud og arbejde, ligesom de andre komtesser osv. Men dejligt for Alexandra og Martin, at de nu skal være mand og kone :-)

Det er muligt at jeg er frygtelig naiv, men gør hun og har hun gjort et mindre stykke arbejde for Danmark, end da hun var gift med Joachim?

Hun arbejder for diverse organisationer, fordi det er det hun kan. Hun har opgivet alt i sit tidligere liv, for at flytte til Danmark. Hun er bundet til Danmark, hvis hun vil bo sammen med sine børn.

Jeg synes det er en "passende" staf at hun skal til at betale moms og skat, men at hun hæver en hyre der er fastsat som kompensation for ovenstående kan jeg ikke have ondt af.

En masse organistioner har gennem tiden nydt godt af hendes indsats - jeg kender ikke til markedsværdien, men blev det offentliggjort forleden at Mary var 35 milliareder værd i form af eksport osv? Alexandra har helt sikker bidraget positivt til vores land, og det bliver hun lønnet for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
thetears

Jeg er enig, den goodwill hun har givet Danmark på en lang række områder er guld værd for Danmark. Hun har ben i næsen og jeg er 99% sikker på at hun vil få tilbudt så mange jobs at hun kan vælge og vrage, jeg tror hun vælger at blive frontfigur for en humanitær organisation, på linie med Mimi Jacobsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.