Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

hennimariager

Alex og Martin skal giftes!

Recommended Posts

Mor

jeg syntes det er i orden. men jeg hade ikke gjort det jeg vill ikke slippe pengene

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LaursenHenning

Jeg synes da det er helt fin at hun har fundet en yngre mand og børnene er også glade ved ham så det er fint nok.Og at han er yngre gør ikke noget,Bare han er voksen nok til at være god ved hende og børnene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bond_Pigen

Jeg synes det er skide fedt.... Så kan prins "høj næse" lære det kan han!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LaursenHenning
Skjult

Jeg synes da det er helt fin at hun har fundet en yngre mand og børnene er også glade ved ham så det er fint nok.Og at han er yngre gør ikke noget,Bare han er voksen nok til at være god ved hende og børnene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
andersenlis

:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
egerton
Hvad synes I om det??? :)

Fint nok for mig, hvis de elsker hinanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst tuborgmanden

det er da komplet uinteressant

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ridal-hansen

Dette kommende mavesur indlæg er IKKE møntet direkte på dig, det er bare din kommentar der bringer vreden op i mig:

Tror vidst han har lært rigeligt! Han har været temmelig uheldig med de kvinder han har forelsket sig i. Særligt hende han blev gift med - men sådan er det. Mht at hun stadig skal ha' titel og penge, så synes jeg det er for langt ude. Det glamurøse liv som det forventes at vores monarki har, kan de vel få gennem deres far hvis det er det de ønsker. Desuden er hun jo ikke bundet til Danmark. Hun kan bare ikke slæbe prinserne med til et eller andet bosted udenlands, og det synes jeg er helt fint. Det kunne ha' været meget værre. Vi kunne også ha' haft et kongehus der havde krævet, at deres kongelig højheder skulle blive boende hos deres far som de royale de nu engang er!

Ja undskyld min provokerende ligefremhed, men jeg er så grænseløst træt af at høre om hvor forfærdeligt synd den skilsmisse er for Alexandra, og hun er bare iih og ååh så skøn og dejlig og uskyldig, og fortjener ALT det bedste for at råde bod på det forfææærdelige hun har været igennem med den tarvelige mand (Bare rolig, det har hun i den grad også fået, det har man vidst ikke nøde at bekymre sig om! Katjiing!) for Joachim han bare rætti rætti dåååm, og det er hans skyld det hele!! :badr: (Ironi er anvendt!) Jeg får dybt antiparti imod hende, for det er dælme blevet passet ind, så al sympati lander hos hende, hvilket jeg ganske enkelt ikke kan understøtte!

Så hvad synes jeg om at hun skal giftes igen? I dont give a sh*t, ud over at jeg synes ham Martin har ekstremt dårlig smag!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
brummemor

det er da bare skønt for dem.... forstår ikke pressen gør så meget ud af det, så lige i dag, de små prinser lykkelige,nu bliver de en rigtig familie hva er det for noget pladder, mener det var ekstra eller BT det stod i...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nokia60

Ja hun er vel nærmest også sikret i alle retninger selv om hun gifter sig igen.Fordi hun har landets 2 små prinser......

Men håber da det holder da jeg syntes at alders forskellen er meget stor når de bliver ældre.....Da mærker de nok mere til den.....:banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.