Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

hennimariager

Alex og Martin skal giftes!

Recommended Posts

hennimariager

Hvad synes I om det??? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hennimariager

Jeg kan da lige tilføje, at jeg synes, at det er fint for hende... og staten betaler jo lidt til hende alligevel, dog skal hun til at betale moms som os andre, og hun er ikke længere prinsesse, men grevinde.

Og så holder de hende nok lidt tæt alligevel, så hun ikke lige skriver en bog om Kongehuset eller noget, ha ha.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Monse-Nielsen-Lene

Det er da helt iorden, men jeg forstår ikke, hvorfor staten stadig skal udbetale penge til hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Monse-Nielsen-Lene

Hov, jeg glemte lige at sige at jeg heller ikke forstår hvorfor hun stadig skal have en titel. Hun er jo bare en der engang HAR været gift med Jokke, og er mor til hans to sønner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
frk-frost
Hov, jeg glemte lige at sige at jeg heller ikke forstår hvorfor hun satdig skal have en titel. Hun er jo bare en der engang HAR været gift med Jokke, og er mor til hans to sønner.

Hun er mor til to i arvefølgen - så er det vel fair nok, at hun stadig har en titel. Det synes Margrethe tilsyneladende, og det er hende, der bestemmer ;) I og med at Alexandra heller ikke kan flytte frit og gøre, hvad hun vil (fordi hendes børn hører til i Danmark) er det IMO også ganske fair, at hun modtager en form for kompensation for løn, som hun ikke kan tjene selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
loocde

Godt for hende. Personligt er jeg faktisk lidt ligeglad, havde slet ikke opdaget det før nu...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sigfrette

Hvis jeg skal være helt ærlig (og det skal jeg vel;)), synes jeg, at det er SKØNT for os. Nu har vi i flere år betalt for, at hun kunne leve sammen med Martin. Så jeg synes faktisk, at det er på tide, at hun kommer til at betale selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
andersenlis

hurra fordi at hun bare er som mange andre mennesker, forelsker sig bliver gift og skilt igen og gift igen...hun er og bliver lige så menskelig som os andrer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.