Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gisele_

Mon ikke Magrethe snart overgiver tronen til Frederik?

Recommended Posts

flo538
Hvilket job?

Skulle vi ikke bare sige når hendes kongelige højhed er kredset af, er det nok og kongehuset lukker.

Hvis du taler om Margrethe så er det altså "Hendes Majestæt" !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sigfrette
Hvilket job?

Skulle vi ikke bare sige når hendes kongelige højhed er kredset af, er det nok og kongehuset lukker.

Nej, det synes jeg faktisk ikke! Jeg synes, at monarkiet giver os utroligt meget. Jeg er sikker på, at det økonomisk sagtens kan løbe rundt. Og så synes jeg faktisk, at det er en smuk "tradition", eller hvad man nu skal kalde det:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sigfrette
Jeg tror, hun bliver siddende, til hun falder af pinden.

Det tror jeg, at du har ret i. Men efter min mening er det en skam.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gisele_

Men hvis hun nu bliver så indvalid, at hun stort set ikke kan noget, bliver han da nødt til det. Hun havde da rimelig store problemer med at gå i sommer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sigfrette
Men hvis hun nu bliver så indvalid, at hun stort set ikke kan noget, bliver han da nødt til det. Hun havde da rimelig store problemer med at gå i sommer.

Jeg tror, at hun vil kæmpe med alt, hvad hun ejer. Har hun ikke tidligere udtalt, at hun bliver ved, til hun dør?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gisele_

Men der er jo grænser. Men jeg tager hatten af for hende. Jeg havde nok givet op nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sigfrette
Der er jo mange konger, der i tidens løb har været dødsyge og ude af stand til at regere, uden at det betød, at de abdicerede. Frederik bliver vel bare nødt til at lave noget mere - det er nok også meget godt, at han får øvet sig lidt mere, inden det bliver alvor :deer:

Han kunne i hvert fald godt bruge lidt øvelse i at holde taler:afro:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
frk-frost

Der er jo mange konger, der i tidens løb har været dødsyge og ude af stand til at regere, uden at det betød, at de abdicerede. Frederik bliver vel bare nødt til at lave noget mere - det er nok også meget godt, at han får øvet sig lidt mere, inden det bliver alvor :deer:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sigfrette
Men der er jo grænser. Men jeg tager hatten af for hende. Jeg havde nok givet op nu.

Jeg tror, at jeg for længst havde trukket mig tilbage, var taget til Frankrig og havde drukket en f****** masse rødvin:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gisele_
Jeg tror, at jeg for længst havde trukket mig tilbage, var taget til Frankrig og havde drukket en f****** masse rødvin:D

Jeg ville nok "glemme" herren herhjemme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.