Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

LarzJG

Mary's nye hår, hvad synes du?

Hvad synes du om Mary's nye hår?  

806 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

Atrice

Jeg kunne også bedre lide hendes lange hår... langt hår med 1000 muligheder til smukke frisurer :love:

og ikke sådan noget kedeligt mor-hår... prinsesser skal have langt hår... det er jo også derfor jeg har det :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dido15

Jeg synes hendes nye frisure er pæn, men synes hun var pænere med det lange hår.

Men kan godt forstå Mary hvis hun blev træt af det lange hår, og ville prøve noget nyt. Jeg har selv næsten altid haft langt hår, og fik det klippet til skulderne sidste efterår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Mary-faan

Jeg sys ikke at det klæder hende...Eller jo, dte gør det jo, men hun ser for konet ud...Men ellers pæn frisure til andre flok, bare ik hende, hun er jo kun i 3o`erne... ej det er for konet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
banankagen44

Jeg synes altså det er pænere end det andet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

15 Sider om Marys nye frisure. Wao. ;)

Men jeg synes nu det nye hår er rigtig pænt..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
freezing-angel

I starten synes jeg slet ikke det var pænt til hende, men efter og have vænnet mig til det så synes jeg faktisk det er pænt nok...

Men det var det andet nu osse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PernxD
Hvorfor er alle folk så negative omkring hendes nye frisure? :(

Det klæder hende da, hun er trods alt ikke 20 mere, og den frisure får hende da til at se voksen og moden ud, samtidigt med at hun er moderne. Page-hår bliver in her i år 2007, så konet og grim synes jeg da bestemt ikke at den frisure er.

Forandring fryder - det kunne vi alle trænge til en gang i mellem :) *S*

Fulstændig enig..

Lige da jeg så at hun var blevet klippet var jeg da også ved at få kaffen i den gale hals men efter jeg har vendt mig til det synes jeg at det klæder hende rigtig godt..

Hun ligner en voksen dame hvilket hun jo også er!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Maggie-Jo
Fulstændig enig..

Lige da jeg så at hun var blevet klippet var jeg da også ved at få kaffen i den gale hals men efter jeg har vendt mig til det synes jeg at det klæder hende rigtig godt..

Hun ligner en voksen dame hvilket hun jo også er!

ja.. blev også temmelig overrasket da jeg så det først... men..ja.. nu synes jeg egentlig det er meget pænt til hende..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nufleren

I ved godt, at denne tråd er fra januar ikke?

Ikke, at jeg vil udfordre det evigt gangbare i at diskutere Marys frits...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.