Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Prinsessen-18

Jeg så Mary i dag!

Recommended Posts

Prinsessen-18

Ja til dem der også bare synes at hun er fantastisk flot, og et stil ikon:-)

Jeg så Mary i dag, på Vesterbro hun skulle overække et eller andet på Københavns Bymuseum...

Hun var i fine slangeskindsstiletter, lys frakke og havde en lys ros kjole under. Hold da op hvor så hun godt ud!

Man kan næsten ikke se at hun er gravid, og hvor er hun slank! Udover det så var jeg overrasket over at hun ikke var højere, jeg havde troet hun ville være omkring 176 cm eller deromkring, men hun var da ikke mere en max 172 cm , med stiletter... Men hun ser altså godt ud, hun er endnu smukkere i virkeligheden end på fotos:love:

Ja ville bare lige dele det med dem, der også synes godt om hende:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prinsesse79

Jeg så hende godt i tv. Og så er hun blevet klippet - til en lang page. Synes ikke det så helt ud til, at hun havde vænnet sig til det endnu :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prinsessen-18

Ja til dem der også bare synes at hun er fantastisk flot, og et stil ikon:)

Jeg så Mary i dag, på Vesterbro hun skulle overække et eller andet på Københavns Bymuseum...

Hun var i fine slangeskindsstiletter, lys frakke og havde en lys ros kjole under. Hold da op hvor så hun godt ud!

Man kan næsten ikke se at hun er gravid, og hvor er hun slank! Udover det så var jeg overrasket over at hun ikke var højere, jeg havde troet hun ville være omkring 176 cm eller deromkring, men hun var da ikke mere en max 172 cm , med stiletter... Men hun ser altså godt ud, hun er endnu smukkere i virkeligheden end på fotos :love:

Ja ville bare lige dele det med dem, der også synes godt om hende:-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prinsessen-18

Altså da hun stod der lige inden hun gik ind så hun helt rolig ud-) Men jeg ved det selvfølgelig ikke. Hvor blev det vist i tv henne? Måske det også bliver vist senere. Ja synes det hår klæder hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prinsesse79

Hun svingede bare rundt med håret på en måde jeg ikke har set før. Men hvad det betyder kan jeg jo kun gisne om :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tandfeen26
Ja til dem der også bare synes at hun er fantastisk flot, og et stil ikon:)

Man kan næsten ikke se at hun er gravid, og hvor er hun slank! Udover det så var jeg overrasket over at hun ikke var højere, jeg havde troet hun ville være omkring 176 cm eller deromkring, men hun var da ikke mere en max 172 cm , med stiletter... Men hun ser altså godt ud, hun er endnu smukkere i virkeligheden end på fotos :love:

Ja ville bare lige dele det med dem, der også synes godt om hende:-P

Nej, hvor godt. Hun er rigtig pæn, har dog aldrig set hende live. Er hun virkelig ikke højere!?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prinsessen-18

Nej det er hun ikke, jeg er selv 179 cm høj, og ved siden af mig virlkede hun bare så lille-men hvad gør det når hun nu er så flot:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
duffbeer90

Fantastisk.

...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tweety4ever

Jeg synes ogsaa at hun er fantastisk flot klaedt, men det med at hun svinger med haaret, det synes jeg nu ofte at man ser i andre anledninger.

Faktisk synes jeg at hun er flottest paa billeder, hun virker en anelse kejtet i bevaegelse...........hvilket vi andre dog sikkert ogsaa ville goere i hendes sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mrs.Rachel

Uhh... :ivrig:

Jeg elsker kongehuset.... :)

Mary er sådan et godt stilikon.... Hun er super smuk...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.