Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

catty24

Andre med psykiske problemer? Nogen der har lyst til en snak? Del 2

Recommended Posts

creaq-
du skal slet ikke have dårligsamvittighed....

har du været til lægen?

jeg ved hvordan du har det.... ha selv været det igennem....

Jeg ved godt jeg ikke skal have dårlig samvittighed og at jorden ikke går under hvis jeg går i bad eller vasker op fx, men jeg kan alligevel ikke give slip på det.

Øv hvor jeg synes det er unfair det hele.. Hvorfor skal JEG have det så dårligt? Hvorfor er der overhovedet nogen der har det på den måde.. Synes virkelig slet ikke det er fair og jeg har slet ikke lyst til at leve mere, hvis jeg skal have det sådan her resten af livet :trist:

Jeg har ikke snakket med min læge i dag, men måske jeg skulle gøre det i morgen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Thea
Jeg ved godt jeg ikke skal have dårlig samvittighed og at jorden ikke går under hvis jeg går i bad eller vasker op fx, men jeg kan alligevel ikke give slip på det.

Øv hvor jeg synes det er unfair det hele.. Hvorfor skal JEG have det så dårligt? Hvorfor er der overhovedet nogen der har det på den måde.. Synes virkelig slet ikke det er fair og jeg har slet ikke lyst til at leve mere, hvis jeg skal have det sådan her resten af livet :trist:

Jeg har ikke snakket med min læge i dag, men måske jeg skulle gøre det i morgen.

jeg havde præcis som dig.... jeg blev tvunget til lægen af min mand.. og jeg havde en svær depression.....

sådan som du har det, er TYPISKE symptomer..... til lægen med dig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Thea
Jeg VED også at jeg har en svær depression. Det har jeg haft i mange år efterhånden. Det er heldigvis ved at være længe siden jeg har haft en kæmpe nedtur der har varet mere end nogle dage, men her det sidste stykke tid er det gået helt ned af bakke igen.

jamen så er det jo ikke nyt for dig i hvert falde...

bare rolig du skal nok få det godt igen....:ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
creaq-
jeg havde præcis som dig.... jeg blev tvunget til lægen af min mand.. og jeg havde en svær depression.....

sådan som du har det, er TYPISKE symptomer..... til lægen med dig...

Jeg VED også at jeg har en svær depression. Det har jeg haft i mange år efterhånden. Det er heldigvis ved at være længe siden jeg har haft en kæmpe nedtur der har varet mere end nogle dage, men her det sidste stykke tid er det gået helt ned af bakke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
creaq-
jamen så er det jo ikke nyt for dig i hvert falde...

bare rolig du skal nok få det godt igen....:ae:

Nej..

Det håber jeg, jeg gør, men jeg tvivler på at jeg nogensinde vil blive helt rask.

Men tak fordi du ville skrive lidt :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Thea
Nej..

Det håber jeg, jeg gør, men jeg tvivler på at jeg nogensinde vil blive helt rask.

Men tak fordi du ville skrive lidt :kys:

ja nogle lider at tilvendene depressioner.....

fortæl din læge om det.... der skal nok være en løsning

:ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Seance

Så fik jeg endelig en nat uden musik :o

Det tog virkelig lang tid at slappe af og falde i søvn, for jeg forventede hele tiden at nu ville han tænde for musikken.

Jeg har sovet lige til klokken 11, jeg ville bare ikke ud af sengen :genert:

Jeg kan stadig få angst ture, fordi jeg er bange for at han drikker sig fuld og hævner sig over klagen.

Ikke nok med det, så gør det mig bange at han er stor ryger, og at han sidder og drikker til langt ud på natten.

Frygter at han kommer til at sætte ild til det hele.

Jeg ville egentlig havde været en tur ude og handle, men jeg er fuldstændig tappet for energi, men jeg har da ordnet lidt her hjemme, og det er jeg faktisk stolt af :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Amik526

Hej

Jeg var også lidt i tråd 1, når overskuddet var til det.

Jeg er 30 år, et par måneder endnu, har angst, borderline og depression.

Går i behandling hos en psykiater og tager stemningsstabiliserende medicin.

Kæmper for at få gratis psykologhjælp, da økonomien er dårlig - sygemeldt.

Bor med min kæreste gennem 5 år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pussikat82

I morgen skal jeg starte i skole igen :whine: jeg kan slet ikke overskue det. Har lyst til at lægge mig under dynen og håbe på, at det aldrig bliver i morgen :(

For at det ikke skal være løgn, skal jeg køre i vores gamle spand, som lyder, som om den er ved at falde sammen. Det er ikke fedt, når man i forvejen er meget angst for at køre i bil. Det tapper al min energi, især når jeg selv skal køre, for der kan jeg jo ikke få angstanfald, for så kører jeg galt. :shock:

Vi har været ude og kigge på en killing i dag, og det endte med, at vi sagde ja til at købe den :genert: Det holder mig lidt oppe lige nu. Vi skal hente ham om 2 uger. Der ligger billeder af han i kattebilleder-forumet, hvis I vil se ham :lun: Jeg håber, at glæden ved at skulle have ham kan holde mig oppe her, hvor jeg skal starte med at gå i skole, så jeg ikke går helt ned på det. Jeg kan slet ikke overskue at skulle starte igen og få det så dårligt igen. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Muddi

Nu er det lige før at jeg skal starte på handelskolen for aller første gang og jeg er pænt nærvøs.. Jeg prøver at sige til mig selv at der ikke er noget at være nervøs for, for at berolige mig selv lidt..... Hvis jeg bliver alt for nervøs, får jeg dårlig mave, og det vil jeg helst undgå.

Please kryd fingre for mig i morgen. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...