Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

catty24

Andre med psykiske problemer? Nogen der har lyst til en snak? Del 2

Recommended Posts

MissKnas
Vi har hende alle på ignorer, så vi ik kan læse hvad hun skriver. men det har hun vist ikke forstået :lol:

God ide at fortsætte i tråden der er beregnet til det :gogo:

:lol::klap:

:kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24
Skiftede du piller uden videre, alene i forb. med optrapning? Det lyder lidt voldsomt... :8:

Min læge gav udtryk for sidst, at han vist var mere end klar på at holde mig sygemeldt de næste tre-fire måneder... :tie:

Sagen er bare, at mit arbejde har mere eller mindre sagt (ikke med de ord, men...) at jeg sandsynligvis står til en fyring, hvis jeg ikke kommer tilbage i starten af februar... :whine:

Og det er helt udelukket at jeg ryger på kontanthjælp...det er der SLET ikke råd til...

Jeg skiftede piller pga prisen, og pga min psykiater tror disse er bedre til mig. Men optrapningen er hård, for en af bivirkrningerne i optrapningen er angst.

Ja så kan jeg godt forstå du spekulerer på hvad du skal gøre :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24
Kæresten havde tilbudt at komme hjem til mig i dag, men jeg sagde at han bare skulle passe på sig selv og blive hjemme hos ham selv og hygge.

Så jeg blev rigtig forskrækket da han pludselig dukkede op for 5 minutter siden :8:

Han har været i blockbuster og lejet 3 film som vi skal hygge med.

Tænk at han bare havde lyst til at være sammen med mig :lun:

Årrhh hvor sødt :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24
:lol::klap:

:kys:

;):kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Idealisten476

Jeg har lovet tamimara at sætte et par links ind...jeg har selv lige læst dem begge og de er bestemt brugbare...for dem der har lyst.

http://www.annes-angstside.dk/Kristi...nsgoderaad.htm

og

http://julimus1.spaces.live.com/Blog/cns!A78480F7A8C045D7!754.entry

(kopier og sæt ind)

Det sidste link kan ikke anbefales, hvis man er sårbar overfor det skrevne ord...

edit. brugernavn stavet forkert

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Missing
Det troede jeg heller ikke, de måtte...men har fundet ud af, at der er noget i funktionærloven om at de godt må, hvis man har X antal sygedage på et år... :stoned:

Og nej, du har fuldstændig ret...det er netop arbejdsrelateret stress, der har fået mig ud i det her...men det fatter de bare ikke. :rulle:

Lyder skønt med kæresten...Hvor er det dejligt med sådan een der kan forkæle og nusse dig :lun:

Så har du forhåbentlig kontaktet din fagforening. Det kunne jo fx være at det skulle anmeldes som en arbejdsskade.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
just_hopeless

Catty, jeg har engang prøvet at få en efterregning på 5000 kr i elforbrug..

Havde 1700 kr at leve for på det tidspunkt pr måned så kunne under ingen omstændigheder betale den..

Jeg søgte kommunen om hjælp og de betalte regningen mod at jeg skulle betale tilbage over rater..

Jeg ved der er nogle regler for den slags, jeg mener de kalder ydelsen et engangsbeløb mod tilbagebetaling..

Måske du skulle undersøge lidt omkring det..?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24
Catty, jeg har engang prøvet at få en efterregning på 5000 kr i elforbrug..

Havde 1700 kr at leve for på det tidspunkt pr måned så kunne under ingen omstændigheder betale den..

Jeg søgte kommunen om hjælp og de betalte regningen mod at jeg skulle betale tilbage over rater..

Jeg ved der er nogle regler for den slags, jeg mener de kalder ydelsen et engangsbeløb mod tilbagebetaling..

Måske du skulle undersøge lidt omkring det..?

Tak det vil jeg gøre :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissKnas
Jeg skiftede piller pga prisen, og pga min psykiater tror disse er bedre til mig. Men optrapningen er hård, for en af bivirkrningerne i optrapningen er angst.

Ja så kan jeg godt forstå du spekulerer på hvad du skal gøre :(

Synes faktisk, meget af de forsk. antidepressiver har angst og uro som bivirkning...hvilket (stadig) forekommer mig langt ude, når det er piller man udskrives for netop angst og uro :stoned:

Gad vide om min læge mon så vil øge dosis igen, eller finde et alternativ...når det nu ikke har haft væsentlig effekt på mig :gruble:

Lykkedes mig forresten OMSIDER at få hentet både smøger og cola OG tømt postkassen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Amik526
http://julimus1.spaces.live.com/Blog/cns!A78480F7A8C045D7!754.entry

(kopier og sæt ind)

Det sidste link kan ikke anbefales, hvis man er sårbar overfor det skrevne ord...

Dét her er faktisk ikke så skidt et link synes jeg. Hun formulerer sig måske lidt direkte, vil nogen synes, men jeg kan personligt godt lide formen.

Hvorfor pakke det ind i vat. Det er jo bare følelser. Ved at sige det direkte undgår vi misforståelser. :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...