Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

catty24

Andre med psykiske problemer? Nogen der har lyst til en snak? Del 2

Recommended Posts

catty24
Jeg tror hun er nr 2 eller 3 jeg har måtte sætte på ignorer gennem de år jeg har været her.

Som regel vælger jeg at tage diskussionen fremfor ignorer, men i dette tilfælde, så ønsker jeg simpelthen ikke at forsætte.

Det er som at tale til en dør.

Hun er så opsat på at få sit budskab igennem, at selvom hun pænt bliver bedt om at stoppe så bliver hun ved.

De fleste mennesker, ville jo på dette tidspunkt have trukket sig og indset, at de gøre mere skade end gavn.

Gad vide om det egentlig er en psykisk brist når et menneske i den grad mangler evnen til at tage hensyn eller føle empati.

Så er det jo ligefør at hun faktisk hører til i denne tråd :stoned:

Hvor har du ret :lol: :lol: :lol:

Det er også sjældent at jeg sætter personer på ignorer, men når det er den slags personer, der er helt blanke, såå er der ikke så meget andet og gøre ;)

Hvordan har du det idag?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24
Jeg bliver ikke rask, over and out. Det arbejder jeg kraftigt på nu at acceptere! sådan kan processen også foregå og det provokerer mig voldsomt at en som dig popper ind i tråden og stiller spørgsmål til det.

Det har intet at gøre med at pakke sig ind i vat.

Over & out:trist:

Forstår fuldt ud din beslutning søde, det er ærgeligt at den slags mennesker, skal ødelægge det for så mange andre.

Du ved hvor du kan finde mig :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissKnas

Det er også sjældent at jeg sætter personer på ignorer, men når det er den slags personer, der er helt blanke, såå er der ikke så meget andet og gøre ;)

Hvis vi i fælles beslutning alle sætter hende på ignorer, MÅ hun jo næsten blive træt af det før eller siden... :gruble:

Hvordan har du det idag, Catty? :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Seance
Hvor har du ret :lol: :lol: :lol:

Hvordan har du det idag?

Jeg skulle have været ude med en veninde i dag og kigge på sko til hende, og det havde jeg virkelig glædet mig til.

Men jeg havde mareridt i nat, hvor jeg genoplevede nogle til omrking min stedfar, så jeg har det ganske forfærdeligt i dag.

Utroligt at de kan være så ødelæggende efter så mange år :trist:

Så det eneste jeg har orket indtil videre er et langt bad hvor jeg skrubbede huden til den var helt rød og gjorde ondt :(

Lige nu, er jeg faktisk helt glad for at jeg har valgt at sætte min ignorer knap på arbejde.

Nogen gange skal man vælge sine kampe, og måske bare vende ryggen til.

Jeg kan ikke ændre på hendes holdninger, og det kan være svært at holde mund når jeg ser de ting hun skriver til bl.a dig og Sushi.

Jeg bliver simpelthen så vred og direkte frastødt.

Så måske vil det også være en god ide, hvis der ikke quotes når man svare på hendes indlæg, for på den måde at kunne lukke hende helt ude for dem som ønsker det.

Kan mærke jeg er virkelig sårbar i dag, og kan ikke magte at skulle diskutere i en ordentlig tone.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24
Hvis vi i fælles beslutning alle sætter hende på ignorer, MÅ hun jo næsten blive træt af det før eller siden... :gruble:

Hvordan har du det idag, Catty? :kys:

Hun har heldigvis været på ignorer hos mig længe :gogo:

Jeg har det nogenlunde, mangler en masse søvn, og spekulerer for meget, men det er jo ikke noget nyt :genert:

Hvad med dig? :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24
Jeg skulle have været ude med en veninde i dag og kigge på sko til hende, og det havde jeg virkelig glædet mig til.

Men jeg havde mareridt i nat, hvor jeg genoplevede nogle til omrking min stedfar, så jeg har det ganske forfærdeligt i dag.

Så det eneste jeg har orket indtil videre er et langt bad hvor jeg skrubbede huden til den var helt rød og gjorde ondt :(

Lige nu, er jeg faktisk helt glad for at jeg har valgt at sætte min ignorer knap på arbejde.

Nogen gange skal man vælge sine kampe, og måske bare vende ryggen til.

Jeg kan ikke ændre på hendes holdninger, og det kan være svært at holde mund når jeg ser de ting hun skriver til bl.a dig og Sushi.

Jeg bliver simpelthen så vred og direkte frastødt.

Så måske vil det også være en god ide, hvis der i quotes når man svare p hendes indlæg, for på den måde at kunne lukke hende helt ude for dem som ønsker det.

Kan mærke jeg er virkelig sårbar i dag, og kan ikke magte at skulle diskutere i en ordentlig tone.

Det er jeg ked af søde.. :ae:

Kender godt det med mareridt, det er utroligt hvor dårligt man kan have det efter sådan en nat :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Seance

Jeg har det nogenlunde, mangler en masse søvn, og spekulerer for meget, men det er jo ikke noget nyt :genert:

Vil det være muligt for dig at sove lidt til middag på sofaen mens din kæreste er hjemme?

Det kan være svært at holde angsten i ro, hvis man ikke får sovet nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissKnas
Hun har heldigvis været på ignorer hos mig længe :gogo:

Hvad med dig? :kys:

Det lyder altså ikke som om, de sovepiller gør det rigtige for dig...? Jeg hader sovemedicin, jeg blir svimmel og desorienteret af det...Plus, synes det er ubehageligt som de nærmest lammer hjernen for nogle timer, uden egentlig at berolige...Hvis det gir mening :gruble:

Har selv sovet uroligt i nat, men er faldet lidt mere ned siden i formiddags. Har dog ikke turdet hente post endnu :genert: og burde også ned og handle - det blir nok først når manden er hjemme, sådan som jeg har det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissKnas

Drømme kan bare rippe op i de ældste ting...det er helt vanvittigt, så ødelagt man kan blive af en drøm. :ae:

Faldt du lidt til ro efter badet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24
Vil det være muligt for dig at sove lidt til middag på sofaen mens din kæreste er hjemme?

Det kan være svært at holde angsten i ro, hvis man ikke får sovet nok.

Ja min angst går helt amok når jeg ikke får sovet nok, kan også mærke den er slem idag.

Ja jeg skal have sovet en masse, min søde kæreste er jo stadig hjemme, da han ikke kan komme på arbejde uden bil :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...