Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

kath1104

Hjælp til Horsez Pc-spil

Recommended Posts

dreamhacker

Ja det er rigtigt. Du stiger af hesten og går ind af den der port med blomster på. Når du når til enden af stien trykker du på venste CTRL lnap (Sidder nederst på tastaturet) og trykker på venstre museknap og holder den nede til du "nogenlunde" kan læse hvad der står på stenen. Så trykker på på mellemrums tasten for at lave et foto.. Det så her jeg sidder fast for jeg fatter ikke rigtig hvad de mener med det der står

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dreamhacker

Okay nu har jeg fundet ud af det... Bagefter skal du bare blive stående og tage 16 skridt (Ikke løB) tilbage ad mod porten og så efter de 16 skridt 8 til højre imod vægen og så kommer der en hånd frem (Den til at "tage" ting med)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
josefhine

hej håber der er nogen der kan hjælpe mig med horsez jeg er kommet til 4 uge der er en lukket port og jeg kan bare ikke finde ud af hvordan jeg får lukket den port op er der nogen her inde der ved det sidder urokkelig fast der pleees hjælp

hilsen josefhine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
louise_piii

hej alle sammen jeg har lige fåed horsez og er ikk nåed så langt skal finde en bog får at få et par kort men hvor kan jeg finde den bog håber en/nogen vil hjælpe mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
louise_piii

heej alle sammen jeg har lige fåde horesz og jeg er kun nåed til week men jeg kan ikk finde bogen en der hved hvor den er...? skarv plz vis i ved

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
louise_piii

jeg er i week 1 tror jeg men jeg er kommet til sted hvor jeg kun kan komme til stevner

plz svar

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
louise_piii
jeg er i week 1 tror jeg men jeg er kommet til sted hvor jeg kun kan komme til stevner

plz svar vis i hvad man skal gører for at komme vider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
louise_piii

plz svar vis i hvad man skal gører for at komme vider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mosquito21

har du valgt new game eller training??

hvis du har haft valgt new game og klaret de forskellige opgaver og dicipliner skal du først finde de andre studerende og derefter vinde stævnet.

Og hvis du kun har valgt training skal du vælge new game og derefter klare forskellige opgaver, gøre rent hos hesten, træne den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
louise_piii

jeg har valgt new game og ja jeg harfuned alle vennerne og jeg er kommet på en første plads hele tiden men der sker ikk noged

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...