Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

kath1104

Hjælp til Horsez Pc-spil

Recommended Posts

Horsez

tak men når jeg gør det kan jeg ikke ride

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Horsez
tak men når jeg gør det kan jeg ikke ride
jeg kan 8ikke finde ud af og komme ind i kirken

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mor1966
jeg kan 8ikke finde ud af og komme ind i kirken

Du skal hen hvor der er ligesom et hul i hegnet og få hesten til at springe over. Så går du over broen og ind i kirken.

Når du skal tilbage igen er broen brast sammen og igen skal du finde et sted hvor hesten kan springe over, så du kommer tilbage til vejen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Horsez

Tak jeg har prøvet dwt nu og er kommet til fredag i week1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sechy11

Halløjsovs! Har du fundet ud af det med oldmasteren?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Horsez

Hej ja jeg fandt ud af det jeg er nu i week2 men hvilken dag kommer der en opgave mere jeg er i gang med mandag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Horsez

hvordan for man et føl i Horsez jeg vil helt vildt gerne vide det håber i kan svare mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sechy11

Der kommer snart en opgave! Meget snart! Og jeg siger IKKE at føllet kommer! Det er ikke det jeg siger! Det kan godt være, men jeg siger det ikke!!!!(jeg tror godt at du kan gætte hvad jeg prøver at fortælle!)Heeh!=)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Horsez

mener du at man får føllet der jeg gætter bare og hvilken dag kommer opgaven når man spiller spillet hvor mange uger skal man så være igemen for at man kommer i næste week

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sechy11

Okay! Den næste opgave kommer tirsdag. Hvis du har brug for hjælp vil jeg gerne hjælpe! Når så du har klaret opgaven skal du vente til næste dag og så får du føllet(man skal selv vælge hingst og hoppe). Det skal man passe og nogle gange er det lidt svært men du skal nok finde ud af det. når week 3 starter kommer man til et andet Academy hvor der er vinter/sne landskab. der er der noget bøvl med ''direktøren'' for det academy. Der skal du være i to uger og så kommer man til Kina på Cherry tree academy. Og så er jeg ikke nået længere... Men det gør jeg snart... Hvis du synes at jeg har sagt for meget, er det dig selv der har bedt om det=)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.