semsemdee

"World of warcraft" ødelægger dit liv!

Recommended Posts

Djanin
Alkohol er også farligt, især hvis man heller ikke kan kontrollere det, men det er der vel ikke nogen der vil oprette en advarsels tråd om?

Selvom det nok har kostet markant flere ødelagte menneskeliv end hvad spillet WoW nogensinde vil evne at fremtvinge.

Se Agapo!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mavser

Kæresten og jeg spiller selv WoW. Vi er i det man kan kalde en "raid" guild, hvilket vil sige at vi har nogle faste tidspunkter i løbet af ugen, hvor vi mødes med 38 andre mennesker og spiller.

Dog er det ikke værre end at vi holder "fri" indtil januar. Hele guilden holder så at sige juleferie, da familien altid kommer først. Som en anden skrev herinde, er det der tryllebinder folk det sociale aspekt.

F.eks. har vi et guild meeting i marts måned i Nottingham, det har min kæreste og jeg så brugt 3300 kroner på til flybilletter, for at komme over og møde folk vi kun kender fra et computerspil. Tosset vil nogen sige, men vi har jo brugt timer, dage, uger, måneder med dem, siden spillet kom til europa i februar 2005.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Onaziz
Jeg har selv spillet det en del og blev "semi afhængig". kender en der droppede sin uddannelse pga det. han spiller kun wow, går ikke i bad og ser aldrig nogle mennesker fordi han hele tiden skal på raid osv.

der er sågar mennesker der er døde af det fordi de troede de kunne flyve, ligesom deres karaktere i wow. det er sgu skræmmende.

der var en i asien der spillede til han døde glemte simpelthen at sove og spise osv. det er vildt en computerspil kan gøre folk så "skøre"

:gruble: Den maa du altsaa laengere ud paa landet med. Det lyder ret... tyndt.

Anyways, jeg har selv spillet og er vild med det :genert: Jeg har dog ikke mulighed for at blive en rigtig ludoman, da min egen computer ikke kan traekke spillet, og min karakter er lavet paa min storebrors account, og hans maskine er paa Fyn - sammen med ham (og han er ludoman!!!). Men jeg skal da ikke holde mig for god til at indroemme, at jeg snildt kunne braende 5 timer af paa det om dagen :genert:

Men jeg har rygrad nok til at stoppe, hvis der er noget vigtigere, jeg skal lave. Saa det er vel et on and off faenomen for mig.

Jeg har forresten aldrig foelt trang til at springe ud af vinduet og proeve at flyve.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mizty23
Kæresten og jeg spiller selv WoW. Vi er i det man kan kalde en "raid" guild, hvilket vil sige at vi har nogle faste tidspunkter i løbet af ugen, hvor vi mødes med 38 andre mennesker og spiller.

Dog er det ikke værre end at vi holder "fri" indtil januar. Hele guilden holder så at sige juleferie, da familien altid kommer først. Som en anden skrev herinde, er det der tryllebinder folk det sociale aspekt.

F.eks. har vi et guild meeting i marts måned i Nottingham, det har min kæreste og jeg så brugt 3300 kroner på til flybilletter, for at komme over og møde folk vi kun kender fra et computerspil. Tosset vil nogen sige, men vi har jo brugt timer, dage, uger, måneder med dem, siden spillet kom til europa i februar 2005.

Hvilken guild og hvilket realm spiller du på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mavser
Hvilken guild og hvilket realm spiller du på?

The Sylvan Exiles på EU-Stormrage, der er en "Præsenter dig selv" tråd i World of Warcraft forummet længere nede :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mizty23

ahh ok, havde jeg ikke lige spottet :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sykdom

I 2005 var der også en noget kontroversiel sag så vidt jeg husker, om et forældrepar der igennem overdreven WoW forbrug forsømmede deres barn til døde.

Men sådan er der så meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mavser
I 2005 var der også en noget kontroversiel sag så vidt jeg husker, om et forældrepar der igennem overdreven WoW forbrug forsømmede deres barn til døde.

Men sådan er der så meget.

Ja, der er også forældre der glemmer deres børn låst inde i bilerne på varme sommerdage... det er noget værre noget..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mizty23

så har jeg skrevet i wow tråden hvis nogle r interesseret i at se min char :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sykdom
Ja, der er også forældre der glemmer deres børn låst inde i bilerne på varme sommerdage... det er noget værre noget..

Det var du meget udsat for som barn eller hvad er din pointe?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind