semsemdee

"World of warcraft" ødelægger dit liv!

Recommended Posts

Mizty23

Ja men det er tilgængæld et rigtig fedt spil :P

Er dog ikke afhængig på den måde, sys bare det er rigtig hyggeligt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Djanin

der er sågar mennesker der er døde af det fordi de troede de kunne flyve, ligesom deres karaktere i wow.

QUOTE]

Hey, hvem er det der kan flyve?

Kunne da godt tænke mig at høre lidt mere om de tilfælde...

Peter Pan :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mizty23

Altså der findes sku altid tossede mennesker, og de var sku nok blevet det med eller uden WoW... desuden er der ingen karakterer der kan flyve i WoW???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mizty23

Altså der findes sku altid tossede mennesker, og de var sku nok blevet det med eller uden WoW... desuden er der ingen karakterer der kan flyve i WoW???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sykdom
der var en i asien der spillede til han døde glemte simpelthen at sove og spise osv. det er vildt en computerspil kan gøre folk så "skøre"

Ja han gamede vidst omkring 57 timer og døde, men historien er nu knapt så dramatisk som den lyder, manden havde dårligt hjerte og helbred derudover havde han ikke spist og drukket i ekstrem lang tid, hvilket fuckede systemet op, han var højst sandsynligt kreperet alligevel.

Men altså der er lige godt 7,5 mio på verdensplan der gamer WoW, så er der selvsagt nogle spøjse tilfælde imellem.

Jeg mener personligt det handler om selvkontrol, som med så meget andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mavser
Måske fordi der er en del af dem. Jeg kender personligt til 4 forehold hvor WoW har været en stor del af at parret er gået fra hinanden (den ene part har ikke kunnet slippe spillet og gav det en højere status end partneren) og min tidligere bedste veninde har kun tid til at være sammen med mig når spillet eller nettet er nede :( Det betød at her idag så jeg hende for første gang i flere måneder.

Ok, så har hun løjet for dig, for spillet er "nede" hver onsdag formiddag, så dér burde hun have tid til dig :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sykdom

Alkohol er også farligt, især hvis man heller ikke kan kontrollere det, men det er der vel ikke nogen der vil oprette en advarsels tråd om?

Selvom det nok har kostet markant flere ødelagte menneskeliv end hvad spillet WoW nogensinde vil evne at fremtvinge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mavser
Jeg har selv spillet det en del og blev "semi afhængig". kender en der droppede sin uddannelse pga det. han spiller kun wow, går ikke i bad og ser aldrig nogle mennesker fordi han hele tiden skal på raid osv.

der er sågar mennesker der er døde af det fordi de troede de kunne flyve, ligesom deres karaktere i wow. det er sgu skræmmende.

der var en i asien der spillede til han døde glemte simpelthen at sove og spise osv. det er vildt en computerspil kan gøre folk så "skøre"

Karaktere i WoW kan ikke flyve. Og ham der døde i Asien spillede ikke WoW, men et andet MMORPG :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mizty23

he he hvor godt :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mizty23
Ok, så har hun løjet for dig, for spillet er "nede" hver onsdag formiddag, så dér burde hun have tid til dig :P

He he ja det er det nemlig.. hvor godt svaret :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind