Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

T38

Gæt en bil .... Version 6.0..... Tror jeg ...

Recommended Posts

T38

Mazda 818 1978 ( modeller før den årgang havde firkantede forlygter) . Mine forældre har haft en Prinz 2 som vist - og også en Mazda 818 som den viste ( dog ikke i st.car) ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sgt.Bob
Mazda 818 1978 ( modeller før den årgang havde firkantede forlygter) . Mine forældre har haft en Prinz 2 som vist - og også en Mazda 818 som den viste ( dog ikke i st.car) ...

Mine de gamle har kørt Prinz 3, Prinz 4 og Prinz 12

Det er dog kun den sidste jeg ganske svagt kan huske.

Men har da fået fortalt om, og set billeder af, 3-eren med 4 personer, villatelt med mere på vej igennem Østrig :8:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
T38

Dette her er for nemt ....

Men selvfølgelig er der indbygget en fælde ...

Mærke/Model/årgang udbedes ...

Og hvis nogen kan oprindelseslandet er det fint !

:slem:

post-37037-13939790942725_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sk.olsen
Dette her er for nemt ....

Men selvfølgelig er der indbygget en fælde ...

Mærke/Model/årgang udbedes ...

Og hvis nogen kan oprindelseslandet er det fint !

:slem:

Det er såmænd en malaysisk bygget AX'er (Proton Tiara)...årgang...hmm..den er altså tricky - de startede med at lave dem i '96 ! !

Første hint var vinduesviskeren, som jo sidder i den forkerte side, ergo måtte rattet også sidde forkert, hvis du ellers ikke havde spejlvendt billedet :-) så jeg kiggede mig lidt omkring..var bl.a. forbi Australien, indtil jeg kom til at kigge lidt mere på grillen, som mindede noget om en protons....og voila :-) der var den !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
T38
Det er såmænd en malaysisk bygget AX'er (Proton Tiara)...årgang...hmm..den er altså tricky - de startede med at lave dem i '96 ! !

Første hint var vinduesviskeren, som jo sidder i den forkerte side, ergo måtte rattet også sidde forkert, hvis du ellers ikke havde spejlvendt billedet :-) så jeg kiggede mig lidt omkring..var bl.a. forbi Australien, indtil jeg kom til at kigge lidt mere på grillen, som mindede noget om en protons....og voila :-) der var den !

Og jeg synes den var svær !!!

Stafetten er din ..... Og jeg er imponeret !!! Godt gået :gogo:

Det beviser bare at vi er flok nørder herinde :devil2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sk.olsen

ok....det her er jo faktisk slet ikke så let :-) sad og pønsede på en eller anden gammel ukendt russerslæde, men så fandt jeg lige denne, den burde ikke være alt for svær, men den har dog aldrig været solgt i DK, derimod en del i vore nabolande - både nord og syd for os.....go' fornøjelse :-)

post-89949-13939791002507_thumb.jpg

post-89949-13939791002777_thumb.jpg

post-89949-13939791003019_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
T38

Så vidt jeg er orienteret fremstilles den endnu - i Polen !!!!

Jeg behøver vel ikke sige at jeg har gættet hvad det er for en ? ...Nej jeg synes andre lige skal have chancen .... :blushing:

Jeg viser lige et billede af interiøret .... Det ser alt andet end "polsk" ud ... :lol:

post-37037-13939791003534_thumb.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
T38

Nåehhhh...... Er der ingen der gætter på Daewoo Espero ??? Må jeg så godt ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
T38

En lille nem fortsættelse af en bil der var meget populær ... Skidt med årgangen - bare jeg får mærke og model ...

post-37037-1393979109549_thumb.jpg

post-37037-13939791095688_thumb.jpg

post-37037-13939791095968_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Skjult
En lille nem fortsættelse af en bil der var meget populær ... Skidt med årgangen - bare jeg får mærke og model ...

Min onkel havde en Fiat med omvendte døre. Det kan godt ligne et speedometer fra en 600

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...