Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

frosken

- man kan da godt have jeans på til en 30-års fødselsdag, ikke...?

Recommended Posts

frosken

- Det er sådan en fest, der bliver holdt i et festlokale i forbindelse med et boligkompleks.

Dvs. ikke ude i byen. :)

- Vi bliver rigtig mange, og der er også mange, jeg ikke kender. Hvad synes I? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1Kat

Jo, hvorfor ikke? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
niemaja

Jo, det kan man vel sagtens... Men du kan jo lige spørge fødselaren om hvilke forventninger hun har, og snak evt. med nogle af de andre gæster om hvad de tager på. Det er jo også ærgerligt hvis du dukker op i jeans og alle andre er helt dressed up.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ejPrinsesse

Enig med niemaja, spørg lidt rundt. Men i bund og grund handler det vel om hva du føler dig bedst tilpas i. og hvis det er jeans, så bør du have jeans på

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nette500
Jo, det kan man vel sagtens... Men du kan jo lige spørge fødselaren om hvilke forventninger hun har, og snak evt. med nogle af de andre gæster om hvad de tager på. Det er jo også ærgerligt hvis du dukker op i jeans og alle andre er helt dressed up.

Ja, det er jeg enig i, hvis det er muligt at finde ud af, hvilken slags pålædning der er mest gennemgående, eller hvad man nu siger, så ville jeg gøre det.

Ellers bliver det helt klart lidt mere elegant med en flot, fest-agtig top, fremfor en almindelig t-shirt. sådan en top er lidt mere "fin":-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissButterfly

det synes jeg ikke man kan, men det er nok bare mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chrine-

Man kan godt, men jeg ville ikke gøre det. Når der endelig er chance for at være fin så skal man da gøre det :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
frosken

Ellers bliver det helt klart lidt mere elegant med en flot, fest-agtig top, fremfor en almindelig t-shirt. sådan en top er lidt mere "fin":-)

Det havde jeg også tænkt mig. :)

God idé med at spørge værtinden - det er da dét, jeg skal. :lol::-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miho

Der er jo også forskel på jeans. Helt mørke jeans er klart mere festlige end slidte/lysere jeans. Og så en festlig top. Det kunne jeg klart godt finde på, men det er måske også fordi det er accepteret i min vennekreds at have jeans på til sådan nogle fester. Havde også jeans på til min egen 30-års fest kommer jeg lige i tanker om :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Blue_Chrissi

Jeg skal også til en 30-års fødselsdag snart - også i et festlokale/boligkompleks. Og jeg har bestemt tænkt mig at tage mørkeblå jeans på:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...