Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Symmanine

AGF fan-tråd!

Recommended Posts

tiptitux
Der er kun en don Ø i dansk fodbold.

Når han forsvinder, så er spørgsmålet sikkert også, hvad der så vil ske med FCK. For vil de kunne vedblive med at have en ledelse, der så er så dynamisk, som de har nu?

Ja, der står FCK så med et problem, men til den tid hvor don Ø stopper, vil han sikkert selv finde en afløser der kan tage rollen lige så ansvarligt som ham selv. Så er spørsmålet bare om det kan lade sig gøre at finde sådan en, til den tid ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
t.allen

Jeg hopper lige uden om alle diskussioner og melder mig på banen som AGFfan på 11. år :) Har været det siden jeg var 13 :D Glemmer aldrig den dag, Håvard Flo lagde armen om mig til et billede :D (okay.. var en lille pige.. og han var jo liiiidt... ja.. :blush:) Men siden da er det altså ikke KUN derfor at jeg holder med dem..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
denlangemand

jamen melder mig da under de hviiii's faner selvom jeg er en GF'er i eksil i det fynske.....

men hvad sker der med gf.... de 7000 trofaste fans der altid dukker op kommanderer respekt herfra.....

GF skal nok komme.. de bygger det op igen selvom det ser ud til at tage længere tid end jeg havde håbet!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Symmanine

Rom blev ikke bygget på en dag, og det er jo stadig muligt at rykke op denne sæson. :) Det ser bare svært ud...

Men med en masse point i resten af efteråretskampe, så er vi på vej.

Og så er der jo hele foråret hvor alt kan ske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
peter_ahlback

Og det er der problemmet ligger...det er ham der ejer alle spillerne.

De skulle have haft en som Don Ø. til at bestemme i klubben, han har styr på det. :gogo:

Undskyld, hvad for noget? Jeg kan følge dig i at hans forretningstalent ville være meget påskønnet i AGF, men bare tanken om manden i AGF får det til at løbe iskoldt ned af ryggen på mig. Jeg glemmer sent da han flyttede hjertet fra Lyngby over i FC København - udelukkende med det formål at starte en mere profitabel forretning op i midtbyen.

Den måde han stiller op foran FCK-tilskuerne i fx udekampen imod Horsens; den måde han konstant profilerer sig i medierne; den måde han altid skal udpensle andre klubbers fejl; nej, han er altså bare for meget.

Flemming Østergaard er rigtigt nok en dygtig forretningsmand, men han kom også til en klub med et enormt potentiale, da han satte sig for enden ved bordet i Parken.

Igen: Jeg har fuld tiltro til at Lars Windfeld atter kan få AGF på rette økonomiske kurs. Det sportslige må vi så tage henad vejen, når det organisatoriske er i orden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tiptitux
Jeg er enig i at nogle af dommerne er rystende ringe... Jeg har nogle af dem mistænkt for at være overtændte, nervøse, eller hvad-ved-jeg, når de kommer til Aarhus og skal dømme foran næsten 8000 tilskuere. De er vandt til at rende rundt på forblæste små-stadions rundt omkring med langt under 1000 tilskuere, og pludselig kommer de til et sted, hvor der er MANGE fans... Der må være en verden til forskel at dømme i Ølstykke og Aarhus, måske de ikke kan klare presset?

Forstår ikke helt hvad du mener med, at du på en måde ikke håber AGF rykker op igen?

Altså selvfølgelig håber jeg helt vildt at vi AGF rykker op igen.

men det jeg mener er at de har godt af en lille tænke pavse nede i 1. Division og så måske få lidt mere selvtillid ind de havde før, og så bygge holdet ordenligt op.

For hvis de bare kommer op i SAS ligaen til næse seson og taber alle lige så mane kampe som sidste seson, så sker det samme jo igen, fordi de ikke har nok selvtillid på banen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Henrik_1967

Der er INGEN tvivl om, at Don Ø er den mest medieliderlige person i den danske fodboldverden.

Men han forstår det, som GF ikke forstår, og det er at tjene penge.

At han ofrede Lyngby har vi ikke glemt. Det er en af grundene til, at han er min hadefigur i dansk fodbold.

Mon der er nogle af de gamle Lyngby-fans, som er fulgt med over i FCK? Jeg tvivler.

Nu har han jo også taget sig godt betalt i FCK. Han har tjent store penge på sine FCK-aktier.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Symmanine
Altså selvfølgelig håber jeg helt vildt at vi AGF rykker op igen.

men det jeg mener er at de har godt af en lille tænke pavse nede i 1. Division og så måske få lidt mere selvtillid ind de havde før, og så bygge holdet ordenligt op.

For hvis de bare kommer op i SAS ligaen til næse seson og taber alle lige så mane kampe som sidste seson, så sker det samme jo igen, fordi de ikke har nok selvtillid på banen.

Ja okay, på den måde. :)

Kan sagtens følge dig. Jeg vil nødig se AGF ende som Vejle er nu i suppen... så hellere et år mere i divisionen, og så have et hold som kan overleve i den bedste række.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
peter_ahlback
Der er INGEN tvivl om, at Don Ø er den mest medieliderlige person i den danske fodboldverden.

Men han forstår det, som GF ikke forstår, og det er at tjene penge.

Som jeg ser det, kan ikke engang Flemming Østergaard vride flere penge ud af AGF's potentiale på nuværende tidspunkt. Hvis vi kunne skrue tiden tilbage til 1996, så ja - helt klart. Jeg har fuld tiltro til at ledelsen med Lars Windfeld kan vende supertankeren AGF.

Hvad jeg generelt undrer mig over, er mediernes manglende vilje til at hive fat i de prekære sager i og omkring FCK. Men ok, man går jo glip af endnu et interview med Østergaard.

Ikke mere FCK-snak, nu er det AGF! :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Henrik_1967

Lige en sidste FCK.

Der er jo så mange inkarnerede FCK-fans, og hvis don Ø virkelig skal være deres don, så vil det jo være et selvmål af dimenskoner, hvis medierne omtaler ham kritisk.

Jeg håber da også på, at GF kan komme i Superligaen igen.

Vi savner et godt lokalopgør her i Viborg.

Kan GF ikke bytte plads med FCM?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...