Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Symmanine

AGF fan-tråd!

Recommended Posts

Mr.McDee
Ja, og GF har endda skiftet ledelsen indtil flere gange :trist:

De mangler en type som John Stampe, der kunne gå forrest, når det var påkrævet. En Troels Rasmussen i målet osv osv.

der mangler klub ånd på banen, det er ikke fans eller ledelse der mangler, men kvalitet/gejst i de spillere der er på banen.

og nej GF er ikke tilbage i ligaen næste år, desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jesperg81
Det vil jo så svare til, at FCK og BIF ikke skulle være i Superligaen :devil2:

Helt enig.. Men jeg har nu heller aldrig påstået at FCK skulle være i Superligaen.. :devil2:

(Har tilladt mig at ændre et andet nævnt klubnavn til en herlig svag grå farve, for ikke at bryde nogle evt. citatregler :-P )

historie giver ikke nogen klub "ret" til at være i sas ligaen.

det gør derimod point på kontoen, hvilket gf ikke kan levere.

Er skam enig i at det er en YDERST vigtig del af at kunne være i Superligaen er at kunne skaffe point på kontoen.. Men det er der jo skam også nuværende Superliga hold der har STORE problemer med (VB for eksempel - ja jeg ved godt det er lang tid siden at de har spillet i Superligaen og man lige skal vende sig til tempoet, men de har trods alt spillet der før, og jeg tror da næsten at Horsens på samme tidspunkt sidste år havde lidt mere end 2 point..

Men personligt synes jeg bare at det er mærkeligt at se Superligaen uden et AGF hold.. Men de skal selvfølgelig gøre sig fortjent til at være der ligesom alle de andre.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Henrik_1967

Der er ingen tvivl om, at det er mærkeligt, at se en by som Aarhus uden et Superligahold.

Men der er jo mange faktorer, som spiller ind.

Ledelse, spillere og sponsorer for bare at nævne nogle.

Det er som sagt, og som du er helt enig i, point på kontoen, der bestemmer, om en klub er i Superligaen eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tiptitux

Vil da lige melde mig ind i GF klubben ;)

Ærgeligt at vi ikke klaskede sønderjyske..

Men synes der er en del med domerne i 1. division.

Vi bliver bare snyt for mål.

Der da de spillede mod Næstved og så tabte, tror jeg vi blev snyt for 2-3 mål, hvor vi så kunne have vundet.

er i andre også enige med mig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tiptitux
Der er ingen tvivl om, at det er mærkeligt, at se en by som Aarhus uden et Superligahold.

Men der er jo mange faktorer, som spiller ind.

Ledelse, spillere og sponsorer for bare at nævne nogle.

Det er som sagt, og som du er helt enig i, point på kontoen, der bestemmer, om en klub er i Superligaen eller ej.

Sån har det jo i langt tid været i AGF.

vi har lang tid end i bunden af superligaen, men altid lige overlevet, med få point.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tiptitux
der mangler klub ånd på banen, det er ikke fans eller ledelse der mangler, men kvalitet/gejst i de spillere der er på banen.

og nej GF er ikke tilbage i ligaen næste år, desværre.

Nej det tror jeg desvære heler ikke de er, men vi kommer igen. ;)

Men tør bare ikke sige om hvor langt tid, for kurt andersen har sagt det bliver kun til 1 år, i 1. division og så stopper han med at donere så mange penge, og det bliver kun til mindr belløb.

Og det er der problemmet ligger...det er ham der ejer alle spillerne.

De skulle have haft en som Don Ø. til at bestemme i klubben, han har styr på det. :gogo:

Så selvom jeg er AGF'er så håber jeg på en måde, og på en måde ikke at de rykker op i superligaen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Symmanine

Jeg er enig i at nogle af dommerne er rystende ringe... Jeg har nogle af dem mistænkt for at være overtændte, nervøse, eller hvad-ved-jeg, når de kommer til Aarhus og skal dømme foran næsten 8000 tilskuere. De er vandt til at rende rundt på forblæste små-stadions rundt omkring med langt under 1000 tilskuere, og pludselig kommer de til et sted, hvor der er MANGE fans... Der må være en verden til forskel at dømme i Ølstykke og Aarhus, måske de ikke kan klare presset?

Forstår ikke helt hvad du mener med, at du på en måde ikke håber AGF rykker op igen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Henrik_1967

Men tør bare ikke sige om hvor langt tid, for kurt andersen har sagt det bliver kun til 1 år, i 1. division og så stopper han med at donere så mange penge, og det bliver kun til mindr belløb.

De skulle have haft en som Don Ø. til at bestemme i klubben, han har styr på det. :gogo:

Så selvom jeg er AGF'er så håber jeg på en måde, og på en måde ikke at de rykker op i superligaen.

Der er kun en don Ø i dansk fodbold.

Når han forsvinder, så er spørgsmålet sikkert også, hvad der så vil ske med FCK. For vil de kunne vedblive med at have en ledelse, der så er så dynamisk, som de har nu?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mr.McDee

Så er der problemer om et år, når kurt stopper strømmen af penge og tager sine spillere med til en anden klub.

så dør GF. og må dreje nøglen om.

med mindre der kommer andre sponsore til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tiptitux
Så er der problemer om et år, når kurt stopper strømmen af penge og tager sine spillere med til en anden klub.

så dør GF. og må dreje nøglen om.

med mindre der kommer andre sponsore til.

Nemlig og det er 100 at det vil ske..men det må de bare acceptere, og så må de ned i serierne og rode i et par år. Når de så er klar og har kæmpet sig op i 1. division eller sas ligaen igen må de jo tage den der fra og se hvad de har lært. :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...