Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
missMus85

Vokser øjenvipper ud igen?

Recommended Posts

NancyCallahan
tror i egentlig at hvis man nu lige studser det yderst af vipperne, at de vokser ud kraftigere? ligsom når man studster spidser i håret... hmm...

Kids: do NOT try this at home!

Kommer til at se tåbeligt ud.... har jeg hørt.... *ggg*

Naaah.... fik også den ide som 15-årig... ikke nogen succes! *ggg*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Disa75

ja det gør de da:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MieChristiansen

Jeg bruger en øjenvippebukker inden jeg tager mascara på hverdag. Den har det med at lige nup en øjenvippe eller to om dagen, og udover det taber man jo nogle i løbet af dagen af sig selv.

- Men det jeg vil sige er, min øjenvippebukker har nærmest "klippet" nogle af mine vipper over hist og pist, og de vokser stadig ikke, de er stadig korte, og det har de altså været i nogle uger nu :/ ser ingen forandring desværre :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
misseman
Jeg bruger en øjenvippebukker inden jeg tager mascara på hverdag. Den har det med at lige nup en øjenvippe eller to om dagen, og udover det taber man jo nogle i løbet af dagen af sig selv.

- Men det jeg vil sige er, min øjenvippebukker har nærmest "klippet" nogle af mine vipper over hist og pist, og de vokser stadig ikke, de er stadig korte, og det har de altså været i nogle uger nu :/ ser ingen forandring desværre :(

ideen er ikke at hårene vokser som hovedhår. De vokser til deres længde, sidder der i en periode og falder så af fordi de bliver erstattet af et nyt hår.

så klipper du det kortere vil du have et kort hår til det falder af for at blive erstattet, og det tager noget tid med øjenvipper.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kaktussen

Jeg fik engang revet alle hårene på den ene øjenvippe af, og de var altså vokset fint ud efter 3 måneders tid. Man kan overhovedet ikke se forskel i dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DarkRed

Bruger du vandfast mascara? Jeg synes det er svært at fjerne og mine vipper bliver også lidt hærgede af det, så bruger det aldrig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mulsebassen

Kort og godt: Ja! Jeg havde et uheld med min øjenvippebukker sidste år, og var intet mindre end rædselsslagen for, at de aldrig ville gøre deres indtog tilbage på mit øjenlåg ;) Jeg tog heldigvis fejl. Det tog ca. 4-6 uger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sanne.

Det er en tråd fra 2006, mon ikke at TS's vipper er vokset ud igen? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tazoom
Det er en tråd fra 2006, mon ikke at TS's vipper er vokset ud igen? ;)

Ellers har hun nok også fundet ud af det hvis de ikke gør :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...