Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gubsensmor

Ned-i-vægt-tråden

Recommended Posts

Gubsensmor

Jeg tager på ferie i nat og opdatere derfor ikke før efter 31/7.

God sommer !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Imaya
Jeg tager på ferie i nat og opdatere derfor ikke før efter 31/7.

God sommer !

God ferie :kys:

Jeg glemte at få vejet mig i morges inden jeg var kommet i tøjet og på vej ud af døren. Håber da i det mindste jeg kan komme med en positiv opdatering når du er tilbage fra ferie :danse:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Klares_Quellenwasser

Så melder jeg mig også her i tråden, da jeg desværre har taget på siden fødslen for godt to måneder siden, det var jo ikke lige den vej det skulle gå!

Jeg er ikke som sådan på kur, men skal bare prøve på at holde mig fra søde sager (som jeg indtil videre har proppet i mig med velbehag, jeg skulle jo have lidt at amme på, men åbentbart ikke så meget!), og så skulle jeg også gerne løbe en tur, eller alternativt gå en lang tur med barnevognen hver dag.

På sigt skulle jeg også gerne i gang med styrketræning, men pt. er mit fitness abonnement på pause, da jeg slet ikke kan se hvornår jeg skulle gøre det..

Mål: 4 kg

Delmål: at stoppe med at tage på!

Højde: 165

Startvægt: 64 kg

Ønskevægt: 60 kg

Vejedag: søndag

Jeg håber ikke at det virker provokerende at jeg melder mig i tråden her, når jeg nu ikke vil smide så mange kg. Men jeg har bare set grumme eksempler på at alle mor-kiloene kommer efter fødslen, og det vil jeg meget gerne undgå!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pinaColada85

Så er vægten steget igen 98,8 :evil:

taget på siden sidst: 0,9

I det mindste er jeg da stadig under 100 kg :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
_Suspigen

Nå - jeg fik faktisk vejet mig idag - ved godt det slet ikke er min normale vejedag, men sådan som vores liv er for tiden, skal jeg vist være taknemmelig for at nå at veje mig bare en eller anden dag....

Jeg havde tabt mig 700 g.

Samlet vægttab 3,7 kilo

Stadig laaaangsom fremgang, men trods alt fremgang.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
crazypips

Jeg har slet ikke fået vejet mig længe nu:blush:

Jeg har desværre taget på igen:whine:

Så Gubsensmor du skal lige rette i mine tal..

Startvægt: 70kg:whine:

Ønsket vægt: 52 kg

1.delmål: 6 kg

2.delmål: 6 kg

3.delmål: 6 kg

Jeg er startet i fitnesscenter og løber 3-4 gange om ugen med en frsa min MG, så håber snart der sker noget..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lama24

Jeg starter også lige på en frisk i denne tråd. Jeg røg simpelthen helt ud af ww-pointene og så kunne jeg slet ikke styre mig :blush:

Men nu er jeg startet igen i dag med at tælle point, så min metode vil fortsat være ww - dog bliver det på hjemmebasis da jeg ikke går til møderne. Kæresten er så min "vægtvogter" og vejer mig hver mandag aften :lol:

Jeg kommer lige med en opdatering på målvægt osv. i aften. Vi skal ud at kigge på en crosstrainer i dag og så vil jeg til at træne på den min. 3 gange i ugen. Derudover skal jeg spille badminton med en veninde 1 aften om ugen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lama24

Jeg glemte jo helt at opdatere i går. Jeg har jo som frygtet taget en del på igen, så der er nok at tage fat på :rulle:

Startvægt: 92,9 kg :shock:

Målvægt: 70 kg

1. delmål: 3 kg

2. delmål: 8 kg

3. delmål: 13 kg

4. delmål: 18 kg

Det er muligt jeg skal længere ned, men det kommer an på hvad spejlet siger til den tid :D

Mit mål er i første omgang 23 kg.

Som skrevet ovenfor vil metoden være WW og så skal jeg igang med at dyrke noget mere regelmæssig motion. Vi nåede ikke ud at kigge på crosstraineren i går, men håber at nå det enten i dag eller i morgen :)

Min vejedag bliver forresten mandag fremover.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lama24

Mon der kommer opdatering på denne tråd igen?? Ellers vil jeg hoppe over i den anden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gubsensmor

Ja, nu har jeg endelig haft lidt overskud til at opdatere den her tråd. Jeg har stadig ferie, så min tid her på debatten er begrænset ind til på mandag.

Jeg har præsteret at tabe mig 0,6 kg på min 17 dage lange ferie i Italien, så det var med et stort smil, jeg steg ned fra vægten da vi kom hjem igen.

Jeg kan se at tråden er blevet flyttet til at slankeforum, det gør måske også at jeg ikke kommer her så tit, idet jeg mest opholder mig i børneforaet, hvor den før "havde til huse" - derfor, hvis der skulle sidde en derude og have lyst til at overtage tråden, så melder jeg mig gerne fra opgaven.

Jeg har mange tråde at holde styr på og den her er nok efterhånden den jeg prioritere mindst, da jeg er ved at være tilfreds med hvad jeg ser i spejlet :D

Er der en frisk person som vil overtage ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.