Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Rayanne

Til alle, der forarges over bindpriser: Jeg forkynder jer en stor glæde!

Recommended Posts

Alkaia

Men der er jo en millard forskellige måder at folde den på, det er jo en hel videnskab! :P Jeg synes umiddelbart at den der c-fold, som du laver, er meget bred foroven. Hvis du ser videoen jeg har postet, og kigger på den sidste, så bliver den i stedet "spids", og det tænker jeg er nemmere at føre ind?

Ja, det har været oppe og vende i tråden adskillige gange. :lol:

Jeg folder den bare som et C/V (som i videoen) og stikker den op, det virker for mig. Den hun vist kaldte 'origami'-fold, ser dog også interessant ud. Den må jeg prøve at huske næste gang... som er en gang i det nye år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JoyNips

Uhuhuh! Jeg har aldrig været SÅ begejstret over shark week som denne gang. Jeg håber, jeg har sat den rigtigt, men det finder jeg vel ud af...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alkaia

Uhuhuh! Jeg har aldrig været SÅ begejstret over shark week som denne gang. Jeg håber, jeg har sat den rigtigt, men det finder jeg vel ud af...

Ja, det finder man ret hurtigt ud af. :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JoyNips

Arjmen, det er jo SÅ smart. Og en lille smule fascinerende! :blush:

Jeg har brugt den sidste foldning på videoen, og det fungerer fint. Synes heller ikke, den er så vanskelig at få ud igen... Jeg er indtil videre fan!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
It´s Jess!

Jeg tror ikke, at man skal fortvivle og give op, hvis der er lidt problemer. I starten lækkede min ind i mellem eller også gjorde den lidt ondt, når jeg gik. Nu er der ingen problemer. Hvis den gør ondt, så skal den bare længere op! :D Og hvis den lækker, så skal den ofte lidt længere ned. Det finder man ret hurtigt ud af, synes jeg, og lærer hvordan den præcis skal sidde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites