Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Cat23*

Vi venter på storken

Recommended Posts

natsvaermer
:banan: Held og lykke til torsdagstesterne:banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ravenlover83

her tilmorgen fik jeg den mærkelige tanke at jeg er gravid...i ved den slags fornemmelser der bare holder stik....men jeg tager den med ro og giver min mens 1 uge over tid....nu må vi se om 3 uger !! (hvis ingen mens altså)....og held og lykke til dem der tester imorgen....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sweetie.pie

Her kommer så lige et resultat fra en af torsdags testerne.... Fuldstændig negativ, så regner med at jeg har taget den eneste negative test i bunken og at alle i andre tester bragende positiv.... :klap:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
zebratøz
Her kommer så lige et resultat fra en af torsdags testerne.... Fuldstændig negativ, så regner med at jeg har taget den eneste negative test i bunken og at alle i andre tester bragende positiv.... :klap:

Øv :(:ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sweetie.pie
Øv :(:ae:

Ja det er lidt øv... Især fordi vi nok dæmper "prøvningen" lidt de næste 3-4 måneder, for ikke at få et vinter/julebarn.... Så dette her var "sidste chance" i denne ombæring....:trist:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Krena

Øv!!!

:kys::ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MahaS

Øv at den ikke var positiv sweetie.pie:boo:

Krydser fingere for de sidste!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nani

Øv bøv :(

Håber at du har gevinst næste gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tvermehren

Først kom der l

men så kom der ikk flere :whine:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tvermehren

Her til morgen fik jeg svar på min blodprøve. Alt er som det ska være og jeg har haft æl.

Men hvorfor er min test så negativ??? :whine:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.