Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Cat23*

Vi venter på storken

Recommended Posts

naja1979

Hej

Jeg står på listen men har termin den 4. februar 2007:)

Er 26 år og bor liiiige uden for København og køber meget snart hun med kæresten:banan:

Knus Naja 13+5

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss-Lena

Naja, hvor er det bare dejligt at du er kommet over de kritiske uger... Det gør mig SÅ glad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naja1979
Naja, hvor er det bare dejligt at du er kommet over de kritiske uger... Det gør mig SÅ glad.

Tak søde:kys: Vi er også blevet fulgt meget og fået en hel del scanninger - det har virkelig hjulpet os.

Jeg var til nakkefold i sidste uge - sikke en oplevelse:lol: Hoppen og dansen - viste klør 5 og tallet var på 1:ca 20.000 mener jeg:stoned: Total korttidshukommelse.

Chefen og en kollega ved det men resten ved det ikke så du må endelig ikke sige noget til Henriette vel:)

Kan ikke lige overskue at alle ved det.

Hvordan går det med jer?

Der var noget med et nyt hus ikke? Er i på plads?

Er i ved at komme over den triste hændelse?

Jeg har stadig mit scanningsbilled for november måned. Lovede mig selv at det blev smidt ud når jeg havde nået de 3 måneder i en graviditet men jeg kan bare ikke få mig selv til det.

Hov: jeg er forresten 3 måneder henne idag:banan:

Knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss-Lena

Ja, jeg/vi er kommet os over den sidste skuffelse. Jeg tror dog altid at det vil sidde lift i en. Vi er dog klar på endnu en baby, men det er en helt anden historie ;)

Det går fint med huset, som jeg har skrevet en lille tråd om (se min signatur).

Hjertelig tillykke med de 3 måneder og starten på et nyt trimester :)

Kram Lena

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
chr17733

Tillykke med os og vores nye tråd :banan:

Jeg er heller ikke for meget for at afsløre for mange detaljer om mig selv, men hvis man gider søge længe nok efter dem, så finder man dem også. (totalt teaser)

Jeg er 30

kæresten 41

Vi sexer det bedste vi kan for at få en tronarving (til mit imperie, han har 3 i forvejen).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jegsmiler

Hejsa.. Nej jeg har ikke taget nogen test, for tør ikke, er så bange for at blive skuffet.. Jeg venter til min næste mens kommer.. for jeg bløder stadig endnu.. men ikke meget.. så tror det er mit alm mens der er der... Men jeg har stadig ømme brystvorter, og bryst spædninger. og meget træt.. og i dag er jeg begyndt at få en slags murren i maven.. Normalt så plejer mine ømme bryster at forsvinde ligeså snart når mens starter, men den her gang forbliver den underligt nok..

Undskyld de her detaljer. men jeg har prøve og stikke en fingre op, med noget papir om, og når jeg stikker den op, er der meget rødt blod på, og når jeg tørre mig alm så er der ikke så meget.. Men sådan skal det jo nok bare være.. så er sådan lidt usikker..

Jeg plejer at have mens i sådan cirka 5-6 dage, og den her gang har jeg det kun i 3 dag sådan cirka ind til vidrer.. jeg ved jo ikke om jeg forsat bløder imorgen også.. nå men jeg er generalt bare underlig.. hehe :lol:

Ja men der er noget der siger mig at jeg ikke er, også alligevel.. men den ene brystvorte er meget følsom, og det plejer den ikke at være.. ja jeg ved ikke hvad der sker..

Jeg har lige i dag fået nogle ægløsnings teste ind af døren i dag af en veninde, fordi hun ikke kan bruge dem mere, og også fordi hun er gravid, så regner med når jeg kan mærke mit ægløsning er ved at være der, så prøver jeg at nuppe sådan en test, også må vi jo se..

og tak for krydseriet, men venter til næste mens desværre.. og tak for alle jeres svar :kys: :kys: :kys: :kys:

Jegsmiler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jegsmiler

Navn:Jegsmiler

Alder: 20 år (20.10.85)

Kærestens navn:ukendt

Kærestens alder: 25 år

Status: Forlovet

Børn:kæresten har en søn fra 2000 (01.10.2000)

Forsøgt siden: November 2005

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jegsmiler
Skjult

Navn:Jegsmiler

Alder: 20 år (20.10.85)

Kærestens navn:ukendt

Kærestens alder: 25 år

Parforholdets længde: 3år (siden 2003 den 17/7 03)

Status: Forlovet

Børn:kæresten har en søn fra 2000 (01.10.2000)

Forsøgt siden: November 2005

skulle lige rette noget, så derfor sender jeg den to gange..

Jegsmiler

Del dette indlæg

Link til indlæg
TomKah

Lena - din nye signatur!!! Betyder den noget om dig eller en anden????

Tutter - Metforminen, hvor længe har du fået det? Har det betydet et vægttab for dig eller har du ikke kigget på den dumme vægt?

Cat23*- Har du egentlig fundet ud af om du har PCO eller lign.?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tvilling431
Lena - din nye signatur!!! Betyder den noget om dig eller en anden????

Se nu blev jeg skide nysgerrig og måtte kigge efter den signatur!!

Jeg håber og krydser fingre for at det betyder det jeg tror:lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.