Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

inafensmark

Alle de gode butikker

Recommended Posts

insolentmint

her er mere i Randers (og der er sikkert mere )

ZAP-in Kontorsupermarked -> alt i papir og til kontor osv...

Toldbodgade 7

8900 Randers

Tlf: 8640 5950

Den Røde Tråd -> stof gran broderier osv...

Provstegade 9

8900 Randers

tlf 8646 6466

fax 8646 6467

Web-site: www.hojvang-merino.dk

Grønhøj Garnlager

Nørregade 14

8900 Randers

Stof2000 -> stof, garn og broderi

Østervold 26

8900 Randers

Tlf: 8643 6633

Sybutikken -> stof, garn og broderi

Klostergade 3, st.

8900 Randers

Tlf: 8642 3946

jeg voldtog lige kark men der er sikkert flere

jeg ved der er to symaskine forretninger (med MEGET mere) men krak ser ikke ud til at kunne finde dem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
aussie_dane

I lyngby er der til syning og patchwork: speichdesign i Likørstræde. De er gode og virkelig søde.Mange lækre stoffer.

de har hjemmeside: www.speichdesign.dk

Der er også bendixgarn i brønshøj

hilsen

Pernille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SilverJasmin

Jeg synes ikke, jeg kan se Ravstedhus på listen. Elsker dem. Det er smykkematerialer og værktøj de handler med, og de har et kæmpe udvalg. Desuden er de superhjælpsomme og giver hurtig service. Deres hjemmeside er www.ravstedhus.dk

Derudover er der Garnbixen i Søndergade i Odense. Kender ikke lige husnummeret dog. Hun har garn til strikning og hækling og materialer til patchwork.

Supertråd btw.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
inafensmark

Vil bare lige sige, at jeg ikke har glemt tråden :) Skal nok opdatere den hurtigst muligt. Har vist endda et par butikker mere til listen :)

Kom frisk med flere butikker så vi kan udvikle vores kreativitet:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
eddien

hejsa

der er også en super butik i helsinge, den kører efter det gamle prinsip altid tid til gode råd, masser af hjælp til syning og strik. jeg er altid blevet godt behandlet, fået hjælp selvom jeg kun skulle købe sytråd, havde kåbt stof på ferie, magen til hjælpsomhed skal man lede længe efter, kan anbefale et besøg i stof og råd helsinge. der er også en hjemmeside

http://stofograad.dk

hilsen Ulla

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Neuroti

Hedder Nicole stof og garn egentlig ikke Nicole Design? Ligemeget hvad den hedder, er den rigtig godt, og personalet er sødt.

Jeg kan ikke lige se den, men den stofforetning der ligger i Videbæk er rigtig god.

Krak er lidt uenig om hvad den hedder, men den ligger: Bredgade 73, 6920 Videbæk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MartinF-

Stof2000 ligger lige over for Panduro i Kolding Storcenter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
husum-stick

Hejsa

Jeg vil gerne fortælle om mig selv. Jeg har ingen salg af materialer, men hele november måned (efter aftale) har jeg lavet en lille "butik" julestue, hvor man kan komme og se alt det jeg laver inden for det kreative. Jeg har åben for alle 2 weekender.

Jeg giver gerne gode råd og fortæller alt det jeg ved og har lært.

Jeg har glasslibning, glaskunst, nisser i alle afskygninger, dekorationer mv, kunststrik, smykker, engle og meget mere.

Besøg mig på

Hobbykælderen

Grete Stick

Tværgade 12

9632 Møldrup

www.123hjemmeside.dk/husumstick

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...