inafensmark

Alle de gode butikker

Recommended Posts

nila84
I Århus er der også Up to date, Modestoffer lige overfor Stof2000 og Citystoffer i Park Alle. For tilbehør og den slags så er Guldager og Sønner en fantastisk butik, med et væld af flotte bånd, knapper og alverdens andre gode sager. Oveni er de ansatte rigtigt søde og meget kompetente. Den ligger vist på Ryesgade

Guldager og Sønner, er det ikke butikken ved "netto" og "biografen"??

Det kan godt være, det bare er mig som vrøvler, men ligger Guldager ikke på strøget (Sønder Allé) og ikke Ryesgade?

(Har boet i Århus i hele mit liv (22), men kender ikke gadenavne endnu :blush: )

Man kan kun tilslutte mig Guldager (hvis det da er den samme butik vi snakker) om. De er super søde, og har så mange forskellige knapper og bånd, at jeg altid kommer hjem med mere end jeg skulle :lol:

Dog synes jeg også at Rita Stoffer i Tordenskjolds gade skal nævnes.

De har SÅ meget forskelligt stof, og de har stort set altid udsalg på en hel del.

Dog har de også billige materialer, fx koster alle deres lynlåse 10,- kr., uanset størrelse... (Så vidt jeg ved).

Får altid super service derinde, og guides altid igennem ting jeg ikke ved.

Men det bedste er dog, at ekspedienterne ALTID tager sig tid til kunden, også selvom der er andre i kø. DET synes jeg er fedt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
AlleAliasErTaget
Det kan godt være, det bare er mig som vrøvler, men ligger Guldager ikke på strøget (Sønder Allé) og ikke Ryesgade?

Fra banegården og til Regina-krydset (ved China Wokhouse, Matas, Inspiration og Body Shop) hedder det Ryesgade. På den anden side af krydset og ned til Clemens Bro hedder det Søndergade. :genert:

Fint at du nævner Rita Stoffer! Det får mig nemlig også til at nævne isenkræmmeren på den anden side af Tordenskjoldsgade - de har uanede mængder af stof! :8: Desværre er det også lidt dyrt, men pga. udvalget synes jeg de skal nævnes. Kan dog ikke huske hvad butikken helt præcist hedder.... :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
inafensmark
Fra banegården og til Regina-krydset (ved China Wokhouse, Matas, Inspiration og Body Shop) hedder det Ryesgade. På den anden side af krydset og ned til Clemens Bro hedder det Søndergade. :genert:

Fint at du nævner Rita Stoffer! Det får mig nemlig også til at nævne isenkræmmeren på den anden side af Tordenskjoldsgade - de har uanede mængder af stof! :8: Desværre er det også lidt dyrt, men pga. udvalget synes jeg de skal nævnes. Kan dog ikke huske hvad butikken helt præcist hedder.... :gruble:

Er det ikke den der hedder "Trøjborg Isenkram"? Var derinde lige i går :blush: og kom af med omkring 500 kroner for en masse stof - synes ikke det er så dyrt... eller okay, noget af det er.

Der ligger også en stofbutik i Åbyhøj, skal lige finde ud af hvad den hedder.

Jeg ligger alle jeres forslag ind snart :)

Hvad siger I til om tråden skal gøres til vigtig? Eller skal vi vente og se indtil den er blevet lidt større?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
AlleAliasErTaget
Der ligger også en stofbutik i Åbyhøj, skal lige finde ud af hvad den hedder.

Den i Åbyhøj hedder Up to date, det er den som Esseline har nævnt. :engel:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
inafensmark

Så er der opdateret. Har ændret lidt i teksten i første indlæg:

"Tråd med liste over alle hobbybutikker og hjemmesider rundt omkring, så du altid kan finde noget i nærheden af der hvor du befinder dig.

Skriv endelig hvis du kender noget som ikke står her i forvejen, så vi alle kan bliver mere kreative

Og skriv også gerne noget omkring inspiration så vi kan lave en liste over dette også.

Hvad siger I til at få lavet tråden vigtig?

Hvis I kan nogle af adresserne som ikke er på, må I meget gerne skrive dem, for ellers er det ikke nemt for en fremmede at finde dem

Og så bare lige en lille bøn; når I skriver en butik, så skriv ogaå adresse + hjemmeside (hvis det findes), ellers bliver det et ret stort arbejde for mig (vil såmænd gerne gøre det, men der bliver bare ikke opdaeret så tit så)."

Kom endelig med mere, listen er ikke lang endnu :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
AlleAliasErTaget

Og så bare lige en lille bøn; når I skriver en butik, så skriv ogaå adresse + hjemmeside (hvis det findes), ellers bliver det et ret stort arbejde for mig (vil såmænd gerne gøre det, men der bliver bare ikke opdaeret så tit så)."

Kom endelig med mere, listen er ikke lang endnu :D

Du har adressen på City Stoffer i Århus, men de har også en hjemmeside: www.citystoffer.dk

Jeg synes da bestemt tråden skal gøres vigtig!! :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
inafensmark
Du har adressen på City Stoffer i Århus, men de har også en hjemmeside: www.citystoffer.dk

Jeg synes da bestemt tråden skal gøres vigtig!! :love:

Tak :)

Og sig endelig til allesammen hvis I kan se andre "fejl" eller har ideer til anden opsætning.

Jeg prøver at få gjort den gjort vigtig hvis der er et par stykker mere der siger god for den? Synes to er lige lidt nok til at bestemme det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
inafensmark

Er der ikke flere der har nogle butikker og en mening om hvorvidt tråden skal gøres vigtig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
andreapetrea
Er der ikke flere der har nogle butikker og en mening om hvorvidt tråden skal gøres vigtig?

Vigtig! Helt klart!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind