Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

kamillamni

Knude ved skeden?

Recommended Posts

kamillamni

Håber I kan svare mig på mit spørgsmål. Jeg opdagede igår at jeg havde en slags byld eller knude på min ene skamlæbe. Har ikke opdaget den før, så tror den er rimelig ny. Den sidder som sagt på mine ene skamlæbe, lidt gemt. Den føles lidt som en kugle, hård og lidt mere rødlig end huden ved siden af. Den er ikke speciel øm, kun en meget lille smule. Har ikke haft nogle bivirkninger som svie når jeg tisser eller lignende, men ved bare at den ikke plejer at være der. Har ikke haft sex i 3 måneder, så regner ikke med det har noget med det at gøre.. Ved I hvad det er for en byld/kugle?

På forhånd tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
merinda

bare rolig... det er bare en "bums"... om nogle dage bliver den øm og ligner en "modden bums"... jeg får det også nogle gange... hvis du vil trykke den ud skal du vente på den er modden ellers kan du risikere at få et "hul" hvor der samler og vokser hår inde... det fik jeg... vildt klamt... min kæreste fik også en bums på dillermand... han valgte så at "skære" den væk md en skraber og endte med at få et hul på 2 mm i diameter på dillermand... men de er helt ufarlige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
XXvsXY

Det lyder som betændelse i en hårsæk, det ligner en bums og 'opfører' sig som en bums.

Prøv evt. at smøre den med LIDT klorhexidincreme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kamillamni
bare rolig... det er bare en "bums"... om nogle dage bliver den øm og ligner en "modden bums"... jeg får det også nogle gange... hvis du vil trykke den ud skal du vente på den er modden ellers kan du risikere at få et "hul" hvor der samler og vokser hår inde... det fik jeg... vildt klamt... min kæreste fik også en bums på dillermand... han valgte så at "skære" den væk md en skraber og endte med at få et hul på 2 mm i diameter på dillermand... men de er helt ufarlige

Okay, det håber jeg os det er, hvis man kan sige det... Men har før haft et par bumser dernede og de så bare slet ikk sådan ud, så synes det er ret mærkeligt. Men det lyder godt nok ikke ret rart med det der "hul" dig og din kæreste har fået må jeg sige, så skal nok lade den være :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
merinda
Det lyder som betændelse i en hårsæk, det ligner en bumd og 'opfører' sig som en bums.

min kæreste fik en på dillermand... hvor der ikke var hår... og det var sådanne nogle som jeg også får en gang imellem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
flo538

Er også ret sikker på det er en bums - sådan nogle er jeg også "velsignet med" en gang imellem. Hvis ikke den forsvinder af sig selv eller den begynder at vokse, så få lige din læge til at kigge på den. de kan jo godt være nogle emsige sataner !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kamillamni
Det lyder som betændelse i en hårsæk, det ligner en bumd og 'opfører' sig som en bums.

Betændelse i en hårsæk? Ved du hvad det kommer af? Tror ikk jeg har noget klorhexidincreme...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
XXvsXY
min kæreste fik en på dillermand... hvor der ikke var hår... og det var sådanne nogle som jeg også får en gang imellem

De ligner også hinanden RET meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
XXvsXY
Betændelse i en hårsæk? Ved du hvad det kommer af? Tror ikk jeg har noget klorhexidincreme...

Det kan komme, når man barberer sig og så håret vokser indad og derved kan der komme betændelse.

Du kan købe cremen på apoteket, mener en lille tube koster omkring 25 kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kamillamni
Det kan komme, når man barberer sig og så håret vokser indad og derved kan der komme betændelse.

Du kan købe cremen på apoteket, mener en lille tube koster omkring 25 kr.

Okay, tror jeg prøve det, hvis ikke den forsvinder af sig selv... Tak for tippet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.