Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Alona-vibe

Alonas shoots.

Recommended Posts

jakobdam-nyprofil

Brasiliansk kampdans -

og jeg er MEGET interesseret i at høre hvor hulen man kan gå til det i Aalborg-området?

Jeg har hverken kunne finde Wing Chun, Capoeira eller Wushu i Aalborg, der er mere eller mindre kun karate-do, aikido og taekwondo. Sidstnævnte har jeg gået til i en del år; især Wushu og Capoeira kunne være sjove at prøve, da disse kampstilarter er helt radikalt anderledes end taekwondo.

Ang. billedet - godt timet, et forslag herfra kunne være at lave billedet til panorama - dvs. forholdet 3:1. Det ville betyde at top og bund beskæres kraftigt, og der kommer mere fokus på ungerne. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pipze
Det ser godt nok sjov ud, hvad er capoeira?

Rip

Ja det vil jeg også gerne vide :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lehaluan
Ja det vil jeg også gerne vide :)

Som Jakob siger - brasiliansk kampdans!

Se her:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alona-vibe

Hehe, ja.

Nu er det jo allerede besvaret!

Men ja, det er en livsglad brasiliansk kampsport/dans . Som indeholder forsvars momenter, musik, sang, dans og en hulens masse akrobatik. :) . . . . Dansen samba(Reggae, forró, samba de roda. osv.) og stokke dansen Maculelé hoerer taet sammen med Capoeira.

Jakobdam.

Oehm jeg er ked af at sige det men jeg tror det naermeste ligger i odense. har faktisk ikke hoert om at det ogsaa er i jylland. maaske?

-Og tak for raaddet. Maa hjem og kigge paa det! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alona-vibe

Såå, nu er jeg lige kommet hjem fra Berlin. Jeg har været på sprogrejse siden 27. sep. Fantastisk rejse, Fantastisk by.

Jeg har taget masser af billeder men desværre ikke så mange som jeg syntes er relevante herinde. men et pas stykker kommer der nok. Kan ikke lade vær ;D

- Det første er på taget af et 8 etagers hus. det var lidt skræmmende at stå der på tagryggen. Men en flot oplevelse.

- nummer 2 er et capoeira billede også fra Berlin. Der er en masse som kunne være bedre. Jeg er ked af at jeg ikke har fået den forreste mands hænder og fødder med. Men capoeira er UMULIGT at tage rigtig knivskarpe billeder af såå.. .

post-84310-13939786231593_thumb.jpg

post-84310-13939786232048_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pipze

Fed grøn farve der er i det billed med udendørs lampen :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.