Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

nursey

!#¤/&%/%#&/(%&%¤#¤# Arghhhhhh

Recommended Posts

nursey

Hej piger

jeg forstår bare ikke hvad der sker med min krop det er nu vel snart 1 1/2 måned siden min sa ..og for godt 10 dage fik jeg min mens eller ihvertfald lidt mens og nu har jeg gået og ventet på min ægløsning kunne komme og så er jeg Fa..... begyndt at bløde igen..hvad er det lige der sker :o

er der nogen som ved om det plejer at være sådan jeg har haft en saer før men der var ingen problemer med min mens...synes bare at alt det skal mislykkes og er sgu snart så træt af det her projekt barn..

jeg tænker bare ahhhh vil igang igen men er samtidig bange for at jeg får en saer en til gang.. og samtidig synes jeg osse bare at jeg ser gravide alle steder yrk ralle og !#%&¤#¤#""¤¤

nå men lige lidt opkast fra en snart opgivende kvinde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Udgået

:ae: Har ikke være gravid, så kan ikke hjælpe dig ang. dit spørgsmål om SA, men håber der snart kommer lidt orden på det hele, så I kan komme igang igen.

FA

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kisser27

Jeg havde også en sa for 1½ måned siden, og igår blev jeg insemineret.

Jeg fik rigtig mens 1 måned efter, men begyndte at bløde lidt op til ægløsning igen. Lidt mærkeligt, men vi kunne jo se på scanningen at alt var fint derinde og ægløsning har jeg haft, så jeg går ud fra det måske bare har været en smule rester, der lige skulle ud. Så det kan være det er det samme du oplever.

Har du prøvet med ægløsnings test?

Men hvor kan jeg 100% følge dig i det med at se gravide over alt. Jeg synes også snart efter 4 år det må være vores tur.

Held og lykke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lillelund315

Efter mine to SA'er har jeg blødt et par dage efter at det er sket og derefter først til almindelig mens, som også har været normal.

-Håber det bedste for dig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sinor

:ae: :ae: Håber det hele snart ordner sig, så I kan komme i gang igen.

Knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nursey

tusinde tak piger

jeg bløder ikke mere :D så som du siger Kisser27 så er det nok ligesom dig at jeg bløder lidt op til ægløsningen

det håber jeg ihvertfald :)

håber der snart er lidt medvind til os alle

knus N

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.