Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

jegsmiler

:( ikke lige en tråd jeg havde lyst til at lave.

Recommended Posts

sky_girl_83

Det er jeg ked af at høre

:ae::ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigriss

Det er jeg ked af at høre :ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kaba2005
:ae: åhh nej da... pøj pøj med det hele

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jegsmiler

Rigtig mange tak tøser :kys::kys: Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, der er ikke nogen ord i min mund lige nu.. er bare så græde færdig :whine::whine::whine: Jeg ved godt at jeg ikke var længre henne, jeg var på vej ind i uge 5 (altså uge 6) men sådan skete det også sidste gang.. jeg kan bare ikke forstå det.. havde alle symptomerne,og nu er de væk. :whine::whine:

Hvorfor:forvirret

Hvad gør jeg galt?? hvad er der galt med mig:forvirret

Min kæretste sagde i morges at, jeg skal lade være med at tænke for meget på det, for det gør jeg siger han, og jeg skal prøve og lade være med at gå ind på de her debatter, for de går mig på.. der er måske noget om snakken, men alligevel, hvordan kan jeg så få en positiv test her hjemme og hos lægen???:forvirret

Jeg skal op og snakke med lægen på tirsdag, så må vi se hvad der sker.. Jeg ved ihverfald, ja undskyld til dem som har prøvet i flere år, men jeg gider ikke blive ved med at prøve mere, jeg orker virkelig ikke at gå i 5 måneder mere, hvor vi så får gevinst også at jeg abortere igen. :trist:

vi har kun prøvet i 7 måneder nu, men det synes jeg også er nok. jeg har mistet modet på at prøve igen, og det er også en af de grunde til at jeg stopper her inde nu, for det går mig på hjernen. måske vender jeg tilbage hvor jeg har mave på, men det bliver heller ikke før.

Lige nu har jeg mange mave smerter, at det gør ondt i hele kroppen, jeg har hovedepine så mit hovede er ved at springe. :whine:

rigtig mange tak for alt jeres støtte og opbakning det varmer i hele hjertet.:ae::ae:

Men vi må jo bare se det i øjne at vi bare ikke skal have børn lige nu, det er jo naturen der bestemmer. :(

Jegsmiler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss-Lena

Stor krammer... Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige for at trøste dig. Det eneste jeg sådan lige tænker er at du måske ændrer mening om nogle af de tanker du har lige nu, når det hele er kommet lidt på afstand :ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nille

det er jeg virkelig ked af at høre:ae::ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
skruk22

:ae::ae::ae::ae:

jeg er tom for ord men sys du skal have dem her..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anne-K-Anne

Det gør mig ondt jegsmiler.

Alt held og lykke fremover :ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PumbaBabe
:ae::ae: Det gør mig meget ondt havde selv en Ma i januar, ved hvordan du har det!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fair_maiden
:ae: Det er virkelig trist at høre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...