Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

naermest_lykkelig

- og så udviklede alle omkring én røntgensyn....

Recommended Posts

LilleLoppe

I øvrigt er der flere som har sagt at de bare VED, vi får en pige næste gang, og det er der også en statistisk sandsynlighed for, men jeg blir lidt provokeret af det, fordi jeg altid føler at de mere end antyder at vi blir mere heldige næste gang (to veninder, som begge har døtre). Altså, de er vilde med Sønnike, men alligevel - jeg ved faktisk ikke, hvorfor de skal nævne at de er så SIKRE på, vi får en pige! Vi vil bare gerne have et BARN mere :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lulu-p

De scanninger vi har fået tilbudt har også vist, at vi SANDSYNLIGVIS venter en pige. Men derfor er der stadig kolleger, venner etc som hævder, at min mave altså ligner en drengemave. Og jeg har altså svært ved at hidse mig op over det. Scanningerne er ikke sikre, og andre folks interesse i min mave skal de have lov at have - det ændrer ikke på det barn jeg venter :) . Og så længe jeg ikke føler mig kompromiteret af det så ...tjaaa...

Iøvrigt tror jeg også at jeg tit, uden at ville noget iondt med det, siger noget forbandet lort til andre mennesker...:blush: og det jeg ikke siger det tænker jeg...:blush:

Der er ingen der nogensinde har kommenteret "det kan man godt se" til mig:forvirret :gruble: Jeg har bare fået sådan nogle "medlidende" blikke og svar når jeg har fortalt det blev en pige igen - og DET har sgu pisset mig af!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
KissMissCats

synes ofte jeg har været ude for denne bemærkning:

"nå nu er du ved at få mave!"

-øøhh..ja..jeg har så altid haft en mave...den ser bare anderledes ud nu.

eller:

"hvordan går det med maven?"

-øh....jo tak..den ser jo fin ud - og så har jeg det iøvrigt også godt

-ved godt folk mener det godt, når de siger det, men det er da en lidt underlig måde at spørge på når man tænker over det.

egentlig er det jo min mave jeg har mindst problemer med!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mamuang
Og så er der lige den her:

Mig: "Puha, jeg synes det er lidt hårdt i dag!"

Dem: "Bare vent, det bliver meget værre!!!"

Mig tænkende: "Ja, det ved jeg sgu godt, men det er NU jeg har det hårdt..." :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LadyP
:rulle::rulle:

Ja, det er SÅ træls. Min svigermor lavede den, sidst vi var derude, og Ællingen var træt og lidt umulig. Jeg sukkede lidt højt og sagde noget om, at det var lidt hårdt for tiden ... vist også mest sådan for at gøre opmærksom på over for resten af selskabet, at jeg godt vidste, mit barn var lidt belastende.

Og svigermor vælger selvfølgelig at svare: Jaja, så bare vent, til du har TO børn - SÅ bliver det hårdt.

Godt så.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Togchefen

Arrrggggg HADER bare alle de totalt lamme kommentarer der kommer fra tåbelige mennesker :evil:

Inkl "Ej der må da være to derinde så stor som du allerede er..."

Tc*mega sur på "kloge" mennesker*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nothingatall

Jeg må indrømme at der irriteriede mig mest da jeg ventede min søn, var at folk netop havde så travlt med at det skulle være en dreng :evil:

"Du skal da have en dreng når du har en pige"

Mig: Øh ja, det skal jeg da hvis det er det der komme ud :rulle:

"Bo vil da blive så glad for en søn"

Mig: Ja, og han bliver også glad for en pige

"Nu kommer der vel en lillebror denne her gang, vi har jo nok piger i familien"

Mig: Og hvad så ?? Det rager mig da en høstblomst hvor mange piger der så end er... Jeg får det jeg får, og jeg vil elske det betingelsesløst uanset køn...

Til sidst ønskede jeg faktisk at det ikke blev en dreng, bare for at skuffe min familie og venner :evil:

Men de fik "deres ønske" opfyldt, og gud hvor var det kvalmende...

Jeg elsker selvfølgelig min søn, og selvfølgelig er det da sjovt at have en af hver, det er da slet ikke det, jeg følte bare til sidst, at det værste i hele verden ville være at jeg nedkom med endnu en pige...

-Nadia-

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naermest_lykkelig
Øh hvad er det?

ZubZ *uvidende :genert: *

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kattejammerrock

jep - den med "hvordan går det med maven" er svær at svare på...

jeg mener: vil de virkeligt høre om mine fordøjelsesproblemer? :slem:

eller at jeg har en smule luft i maven i denne uge, eller hvad?

KJR - der plejer at blive afbrudt når jeg fortæller om hvordan vi har det med arbejde etc. kun for at blive spurgt: "ja ja, men hvordan går det med MAVEN?!?!" :rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mamuang

Hov, jeg må da også lige underholde med en anden klassisk svigermorhistorie, som jeg har fortalt før.

Vi var til fest, og jeg syntes selv, jeg så sårn okay ud. Så siger svigermor: "Ja, man kan virkelig godt se, det er en dreng, du venter, sådan som du har taget på over det hele".

:rulle::rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...