Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

naermest_lykkelig

- og så udviklede alle omkring én røntgensyn....

Recommended Posts

kattejammerrock
Skrevet · Skjult
Skjult
Ja men selv med et 90% sikkert svar, kan de stadig tage fejl;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Laura

Jeg synes faktisk, det var værre, at jeg vidste, vi fik en dreng og folk omkring mig insisterede på, at scanninger aaaaaaaldrig er sikre og at det garanteret blev en pige.

Min svigerinde omtalte konsekvent min mave som "kusine", selvom vi havde set at det blev en fætter og havde købt alt tøj i blåt. Det gik mig rigtig meget på til sidst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
coolQ
sgutte når man tydeligt kan se "tre ben" derinde ;)

KJR - hvis veninde påstår at hendes sønner ligner deres far på en prik :lol: (og lignede på scanningsbillederne) :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
coolQ
Jeg synes faktisk, det var værre, at jeg vidste, vi fik en dreng og folk omkring mig insisterede på, at scanninger aaaaaaaldrig er sikre og at det garanteret blev en pige.

Min svigerinde omtalte konsekvent min mave som "kusine", selvom vi havde set at det blev en fætter og havde købt alt tøj i blåt. Det gik mig rigtig meget på til sidst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kaithia

Så skulle i prøve IKKE selv at vide kønnet :rulle::stoned:

Hold da op der kommer mange underlige kommentarer.

Den mest :stoned: er næsten dem der spørger, når man med et STORT smil står og fortæller, "glæder du dig ikke???" øøøøøh jo!! ser jeg ikke sådan ud :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kattejammerrock
Skrevet · Skjult
Skjult
Nej :-P Men vi så tilgengæld flotte skamlæber og scanningsdamen ja det er med 90% sikkerhed en pige, et par uger efter var de så væk og frem kom en fin lille tissemand:banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
coolQ
hæ - så fik du lige bekræftet min mistanke om at det er en dreng jeg har i maven, men det er kun fordi det er torsdag - alle dage der ikke starter med t, der tror jeg det bliver en pige...

KJR - tror heller ikke såå meget på mødres intuition mht til kønnet ;)

mere seriøst, så fik vi at vide at det sandsynligvis blev en pige - men de kunne ikke sige noget med sikkerhed - så det er vildt spændende at se hvem der kommer ud :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kattejammerrock
Skrevet · Skjult
Skjult
Tror faktisk mere på min egen intuition nu, for sagde hele tiden at det var en dreng også da de havde sagt det var en pige, men kunne slet ikke få det til at passe..

Men ja bliver er sgu da spændende, hvad der dukker frem:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Artha
KJR - tror heller ikke såå meget på mødres intuition mht til kønnet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Laura
Ej er det rigtigt har du det sådan, jeg falder virkelig om af grin hvis der kommer en pige ud og alt er bare lyseblåt her og har jo været lyserødt før:-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...