Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

naermest_lykkelig

- og så udviklede alle omkring én røntgensyn....

Recommended Posts

naermest_lykkelig

"Ved du hvad det bliver?"

"Ja - en lille dreng :lun: "

"Gud ja! DET kan jeg da godt se :cool: "

Okay - hvornår fanden udviklede samtlige kvinder man taler med røntgensyn og kunne glo ind igennem min mave og konstatere at barnet derinde er udstyret med en tap!!!!!???? Hele sundhedssektoren kunne spare uanede mængder af penge ved bare at ansætte sådan et fruentimmer, fremfor at købe scannerudstyr i dyre domme. Randområder der endnu ikke er med på "beatet" og kan tilbyde NF- og MD-scanninger kan med fordel bare hyre den nærmeste kælling, der selv HAR født..for de ved alt og ser alt! Tror sgu jeg vil sende fiffet til sundhedsministeren - han bliver sikkert glad...så kan han spare nogle penge, som måske kan bruges til fødevareministeriet...eller nowet..

Jeg har virkelig lyst til at råbe til alle lige fra frisøren til fiskehandleren, fra kosmetologen til kokken, fra ekspedienten til elektrikeren at;

"NEJ! - det kan IKKE ses på mavens form :rulle: !!"

Og

"NEJ! - jeg synes bestemt ikke, at jeg bare har en bold på maven...er du blind eller hwa? Min røv er som en ladeport!"

Faktisk kom jeg til at mumle noget om en røv som en ladeport til frisøren idag :fløjt: Da hun jo SAGTENS kunne se på min "bold-mave", at det blev en dreng.

Gudfader hvor er jeg træt af overtro og ammestuehistorier og ve-kage og kinesiske kalendre og pis og gejl! Vi er sgu dyr ligesom alle andre dyr - og vi får det afkom vi får, udfra en naturvidenskabelig forklaring!

NÅ!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Åh ja..

Minj kærestes mor har også kommenteret det et par gange..

"Jeg kan se at det bliver en dreng, der er slet ikke tvivl... Maven er jo sådan bla bla bla..."

2 uger efter..

"Nå, det bliver altså en pige, for nu sidder maven sådan der..." :stoned:

Jøsses da...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naermest_lykkelig

De eneste kommentarer jeg morer mig over, og ikke finder irriterende, er dem der kommer fra knægtens kammerater:

"Har du en baby i maven :ad!: !"

Mig:

"Nej - jeg har slugt en badeboldt ;) "

Og så griner de HELT vildt :lol::lol::lol::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Haha :lol:

Jeg synes nu der kommer mange sjove kommentarer omkring maven :D

Min kærestes lillebror sad og bladrede i min Libero-bog (den man får ved lægen) og kiggede på billederne af hende modellen som højgravid og sagde "Årh hvad, får du også en mave der er så kæmpe stor mega enorm agtig?" :lol:

Min bliver nok større end på de billeder, da jeg jo ikke er en tændstik i forvejen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BlueCatje

Næste gang så siger du bare

Dig:"Ja, det bliver en pige"

Frøken røngtensyn:"Nåååh ja, det kan jeg da godt se!!!"

Dig: "Det var da sjovt, for det er faktisk en dreng!"

Frøken røngtensyn: :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naermest_lykkelig
Næste gang så siger du bare

Dig:"Ja, det bliver en pige"

Frøken røngtensyn:"Nåååh ja, det kan jeg da godt se!!!"

Dig: "Det var da sjovt, for det er faktisk en dreng!"

Frøken røngtensyn: :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BlueCatje
Gider egentligt ikke den slags....jeg er mere til "Det bliver en Cartman - eller det bliver en Peterskirke" eller sådan noget...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zan-Zari

Gudfader hvor er jeg træt af overtro og ammestuehistorier og ve-kage og kinesiske kalendre og pis og gejl! Vi er sgu dyr ligesom alle andre dyr - og vi får det afkom vi får, udfra en naturvidenskabelig forklaring!

NÅ!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kattejammerrock
Skrevet · Skjult
Skjult

Åh ja - min yndlingsaversion :gogo:

man blier jo dælme vejet og målt og betragtet af mere eller mindre fremmede, der derefter skråsikkert postulerer - det er heeeeelt klart en pige, eller det er heeeelt klart en drengemave (nej, faktisk er det en pigemave, da den sidder godt fast på resten af mig :stoned: )

kom meget træt til at udbryde til den ene svigermor: "ved du hvad - jeg tror faktisk bare det bliver et barn!"

KJR - der ifølge 2 forskellige udgaver af den kinesiske kalender enten får en dreng eller en pige :stoned:

Del dette indlæg

Link til indlæg
coolQ
Ditto!!

Og så vil jeg gerne lige tilføje!

NEJ, jeg er ikke bange fordi jeg har barnevognen allerede nu!!! (hvad skulle der ske? :rulle: )

JA, jeg er sikker på det er en dreng - scanningsbilleder ER altså noget bedre end dengang DU fik børn, for 100 år siden!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...