Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

dorthe-carsten-

?

Recommended Posts

dorthe-carsten-

Hmm jeg er ny her men når man feks skriver indlæg hvordan kan man så nemmest få opdateret så man kan se om der er nogle der har skrevet efter :stoned:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
solveig61
Hmm jeg er ny her men når man feks skriver indlæg hvordan kan man så nemmest få opdateret så man kan se om der er nogle der har skrevet efter :stoned:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dorthe-carsten-
I kontrolpanel under indstillinger kan du vælge at blive tilmeldt (abonnement) alle tråde du har skrevet i. Du kan også vælge at få en mail daglig eller ugentlig ang. de tråde du har skrevet i.

Når du så skal se hvilke tråde der er kommet nye indlæg i, går du ind i kontrolpanel og her er de tråde du har abonnement på vist, hvis der er skrevet noget indenfor et vist antal timer

Håber dette var hjælp nok, ellers skriv igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
solveig61
Jamen det vidste jeg heller ikke :kys:

Men jeg tænkte på altså mens jeg er på man kan måske ikke blive på siden og så se når der er nogen der skriver noget igen (lidt rodet ved det) skal jeg trykke ud af tråden og ind igen for at se det nye?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dorthe-carsten-
Brug opdater"knappen" øverst i dine værktøjslinier (i din Internet-browser hedder det vist) Har forsøgt at sætte et print-screen ind, ved ikke om den fungerer, ellers vil jeg prøve en gang til.

Mit print-screen er for stort til at jeg kan få lov at vedhæfte det, men der er sikkert en anden som kan gøre det, hvis det er nødvendigt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
selskabsdrankeren

Man kan da bare trykke F5

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dorthe-carsten-
Man kan da bare trykke F5

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.