a.muse

hvad laver I og hvad tjener I?

Recommended Posts

sippe0202

pædagog, ansat som bh.kl. lærer( pt. dog sygemeldt) lige under 19000 brutto

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
laluca

Jeg er journalist og tjener i gennemsnit 46.000,- om måneden. Heraf betaler jeg selv ferie og pension.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Humle

Er studerende (engelsk og amerikanske studier på CBS) med su lån og job ved siden af, har ca 8000 udbetalt pr måned. Når jeg er færdiguddannet ligger startlønnen på mellem 26.000 og 32.000 :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gl-girl

Fuldmægtig (off. ansat) med p.t. knap 27.000,- pr. måned plus pension.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Makillaen

Studerende på SU - får ca. 4100 kr. udbetalt om måneden.

Er færdiguddannet bachelor i international erhvervskommunikation her til sommer, hvor minumslønnen er ca. 23.000 kr. om måneden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LadyBird04

Pt. går jeg på HH, med en SU på 1046 kr. :( så har jeg et par fritidsjobs ved siden af, hvor jeg bl.a. gør rent, passer kiosk, og den slags. Har som regel ikke mere end et par tusind til mig selv i måneden, men jeg klarer mig da.

Efter sommerferien starter jeg som salgselev i en tøjvirksomhed, hvor jeg kommer til at tjene omkring 9500 før skat :banan: Kommer til at føle mig SÅ rig i forhold til nu!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Plys6Dk

Arbejder som kok og har i gennemsnit en løn på 22.000kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
spookzy
Studerende med SU efter skat på 4200 ca.

Overvejer at skrifte til diplomingeniør i produktionsteknik, det skulle give en glimrende startløn henad 25.000. (Mener jeg, ser ingen grund til at undersøge det).

Rog

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigerguf

Jeg er på SU, hvilket jeg kommer til at være mange år ud i fremtiden. Ca 4600 om måneden før skat. Har så også et fritidsarbejde ved siden af til knap 2000kr om måneden udbetalt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sille99DK

Er uddannet kontorassistent og receptionist. Får 17.000 før skat og er MEGET underbetalt. Men til gengæld har jeg oplevelsen ved at være i Grønland! :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind